سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 76009
|
00:51 - 1396/12/17
نسخه چاپی

فرمانده سپاه ناحیه کوثر خبر داد؛

اعزام 92 نفر از خواهران و برادران کوثری به کربلای ایران

	اعزام 92 نفر از خواهران و برادران کوثری به کربلای ایران
فرمانده سپاه ناحیه کوثر از اعزام کاروان راهیان نور شهرستان کوثر در 2 نوبت برادران و خواهران به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، سرهنگ دوم پاسدار محرم پوررحمان، فرمانده سپاه ناحيه كوثر امروز در گفتگو با خبرنگارکوثرخبربا اشاره به اعزام راهیان نور شهرستان کوثر به کربلای ایران اظهار كرد: این کاروان شامل 92 نفر از اعضای پایگاههای بسیج شهری، روستایی  و جامعه زنان (خواهران و برادران) این شهرستان است که به مدت 4 روز از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید می کنند.

وي افزود: کربلای ایران در دو نوبت میزبان برادران و خواهران کوثری است، برادران در تاریخ 96/12/25 و خواهران در سال جدید در مورخه 97/01/02 به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند، تعدادی از رزمندگان دوران دفاع مقدس شهرستان نیز به عنوان راوی، مربی، سرپرست و روحانی این کاروان را در طول بازدید همراهی خواهند کرد.

فرمانده سپاه كوثر گفت: یک اکیپ کامل پزشکی نیز با تجهیزات لازم و کامل، در طول سفر آماده ارائه خدمات به زائران هستند.

سرهنگ پوررحمان افزود: حضور اقشار متعدد جامعه در مناطق عملیاتی، علاوه بر آشنایی آنان با فضای معنوی شهید و شهادت، یک نوع آمادگی در مقابله با جنگ نرم دشمن است.

فرمانده سپاه کوثر بیان کرد: برگزاری مراسمات معنوی و فرهنگی، بازدید از یادمان های شهدا و همچنین برپایی نمایشگاه های شهدا و کتاب در محل اسکان زائرین از جمله برنامه هایی است که در این 4 روز انجام خواهد یافت.

سرهنگ دوم پوررحمان با بیان اینکه اردوهای راهیان نور نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان دارد، افزود: آشنایی با رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی، بازخوانی وصیت نامه ها و خاطرات شهدا و چگونگی انجام عملیات های این دوران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه از اهداف اصلی اعزام کاروان های راهیان نور است.

وی در پایان اظهار کرد: زائران کوثری از مناطق جنگی هویزه، طلایه، شلمچه و اروند کنار به مدت 2 روز بازدید می‌کنند.

به گزارش کوثرخبر، علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام در این برنامه فرهنگی - معنوی به حوزه های مقاومت در سطح شهر و بخش مراجعه نمایند.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد