سرویس: سبلان ما
کد خبر: 76017
|
10:02 - 1396/12/17
نسخه چاپی

مسئول کارگروه تعليم و تربيت قرارگاه پيشرفت و آبادانی مطرح کرد؛

اجرای برنامه‌های فرهنگی با هدف ارتباط خانواده، مدرسه و مسجد در مدارس روستاهای محروم

اجرای برنامه‌های فرهنگی با هدف ارتباط خانواده، مدرسه و مسجد در مدارس روستاهای محروم
مسئول کارگروه تعليم و تربيت قرارگاه پيشرفت و آباداني سپاه استان هدف از اقدامات جهادي و فرهنگي در مدارس را ارتباط سه عنصر خانه، مدرسه و مسجد با یکدیگر عنوان کرد.

ابراهیم‌نعمت الهی مسئول کارگروه تعليم و تربيت قرارگاه پيشرفت و آباداني سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در گفتگو باسبلان‌مااز مرمت و بازسازی برخی مدارس روستاهای محروم خبر داد و گفت: یکی از اولویت‌های کاری قرارگاه، رفع مشکلات دانش آموزان و مدارس است که باید در این‌ زمینه اهتمام ویژه ای داشت.
نعمت الهی گفت: مدارسي که عملا تخريب شده بود و نياز اساسي به مرمت داشتند با مشارکت و همکاري کارگروه عمران و زيرساخت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان بازسازی شدند.
وی افزود: در حال حاضر از هر دهستان مدارس دو روستا به نسبت جمعيت دانش آموزان، مرمت، باز سازي و محوطه سازي شد.
نعمت الهی همچنین خاطر نشان کرد: با مشارکت و همکاري کارگروه فرهنگي اجتماعی قرارگاه پيشرفت و آباداني استان، روحانيون مستقر در دهستان های هدف براي اقامه نماز جماعت، برگزاري مسابقات فرهنگي و ورزشي در مدارس فعالیت می کنند و در همین‌راستا تشکيل کلاس هاي قرآني در مدارس توسط روحانيون مستقر در حال انجام است.
مسئول کارگروه تعليم و تربيت قرارگاه پيشرفت و آباداني سپاه استان هدف از چنين اقدامات جهادي و فرهنگي در مدارس را اتصال سه عنصر خانه، مدرسه و مسجد به همديگر عنوان کرد و افزود: تربيت نيروهاي انقلابي و همچنين ورزشي در مدارس روستاهاي محروم کمک بزرگی در پیشرفت آینده کشور خواهد کرد.
وی تاکید کرد: همچنين به دليل ضريب محروميت بالای روستاهای هدف لازم است جهت شکوفايي استعدادها و تامين امکانات آموزشي، ورزشي و تجهيز کتابخانه ها و آزمايشگاه هاي مدارس روستایی در راستای رقابت با دانش آموزان شهري توجه ویژه ای داشت.
نعمت الهی در پایان تصریح کرد: مدارسي که توسط قرارگاه، مرمت و باز سازي شدند يک جان تازه اي هم به روستا و هم به دانش آموزان داده و همچنان فعالیت های تربیتی و فرهنگی در روستاها توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در حال انجام است.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد