سرویس: نمین
کد خبر: 76026
|
15:55 - 1396/12/17
نسخه چاپی

بمناسبت ولادت بانوی دو عالم؛

جشن بزرگ میلاد کوثر در نمین برگزار شد+تصاویر

جشن بزرگ میلاد کوثر در نمین برگزار شد+تصاویر
بمناسبت ولادت بانوی دو عالم حضرت زهرا (س) جشن بزرگ میلاد کوثر با حضور بانوان و مسئولان در سالن ورزشی عفاف شهر نمین برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازشکوه فرهنگ، جشن میلاد دختر پیامبر اسلام(ص)، حضرت زهرا(س)، قبل از ظهر امروز، با حضور بانوان و مسئولان در سالن ورزشی عفاف شهر نمین برگزار شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه نمین در این مراسم ضمن گرامیداشت ولادت حضرت زهرا(س) و تبریک این ایام به همه ی بانوان اظهار کرد: زبان ها قاصر است از صحبت درباره فاطمه زهرا(س) و هیچ کس نمی تواند عظمت این بانوی بزرگوار را توضیح دهد مگر اینکه آن فرد معصوم باشد.

حجت الاسلام علی محمدی در خصوص فضیلت های حضرت زهرا(س) گفت: اگر بخواهیم این بانوی بزرگوار را با سایر معصومین و پیامبران مقایسه کنیم بازم هم حضرت فاطمه(س) در بین آن ها سرآمد است.

وی با اشاره به حدیثی از رسول اکرم(ص) افزود: بنابر منابع اهل سنت، رسول اکرم(ص) فرموده که هر کس فرزندم فاطمه را دوست بدارد در بهشت با من است.

حجت الاسلام محمدی گفت: خصوصیات ویژه دختر رسول اکرم(ص) باعث شد که حضرت مهدی(عج) مادرش فاطمه زهرا(سلام الله علیها) را اسوه و الگوی خود معرفی می کند و همه ما باید از این بانوی بزرگوار درس بگیریم.

 این مراسم با اجرای برنامه های مختلفی نظیر مولودی خوانی در مدح و گرامیداشت حضرت فاطمه (س) و روز مادر و برپایی ایستگاه سلامت همراه بود و در انتها نیز به جمعی از بانوان حاضر که اسمشان زهرا یا فاطمه بود به قید قرعه جوایزی اهدا شد.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد