سرویس: بیله سوار
کد خبر: 76041
|
13:27 - 1396/12/18
نسخه چاپی

امام جمعه بیله سوار:

زن با عفاف، متصدی مهمترین بخش تربیت انسان است

زن با عفاف، متصدی مهمترین بخش تربیت انسان است
امام جمعه بیله سوار گفت: زن اسلامی دارای ایمان و عفاف، متصدی مهمترین بخش تربیت انسان است در حالیکه شاخصه زن غربی جلب توجه مردان و برهنگی است و زن غربی مظهر مصرف، آرایش، جلوه گری در مقابل مردان و وسیله هیجانات جنسی است .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازصبح مغان، حجت الاسلام قیاسی امام جمعه بیله سوار امروز  در مراسم نماز جمعه با اشاره به بشارت رهبر معظم انقلاب به وزیر اوقاف سوریه در خصوص آغاز شمارش معکوس برای نابودی اسرائیل گفت: رهبر انقلاب فرمودند امیدواریم همه ما ان روزی را ببینیم که شما می‌خواهید در قدس نماز جماعت بخوانید و ان روز نیز دیر نخواهد بود و به زودی خواهد آمد.

وی به تشریح بیانات مقام معظم رهبری در دیدار اخیر مداحان پرداخت و گفت: زن اسلامی دارای ایمان و عفاف و متصدی مهمترین بخش تربیت انسان است.

خطیب نماز جمعه بیله سوار با تبریک روز زن و مادر به همه مادران و زنان مسلمان گفت: زن مسلمان مدیر خانواده و مایه آرامش مرد است در حالیکه شاخصه زن غربی جلب توجه مردان و برهنگی است و زن غربی مظهر مصرف، آرایش، جلوه گری در مقابل مردان و وسیله هیجانات جنسی است .

وی با بیان اینکه حجاب زنان وسیله مصونیت است و نه محدودیت اظهار داشت: امروز پرچم استقلال هویتی و فرهنگی زنان در دست زنان ایرانی است و دین اسلام در را بر روی آن مسیری که زن را به این نقطه انحراف برساند با حجاب بسته است.

حجت الاسلام قیاسی در بخش دیگری از سخنان خود به روز ۱۸ اسفند سالروز تشکیل کانونهای فرهنگی مساجد و 22 اسفند سالروز تشکیل بنیاد شهید اشاره کرد و ضمن تبریک این ایام در خصوص روز بزرگداشت شهدا، جایگاه و کارکرد بنیاد شهید، زنده نگهداشتن یاد شهیدان و تکریم خانواده‌های آنان و حفظ و ترویج فرهنگ شهادت مطالبی را به نمازگزاران تشریح کرد.

وی تاکید کرد: فرهنگ شهادت عامل بازدارنده دفاعی در مقابل افکار شوم و خصمانه دشمن است.

وی همچنین به هفته منابع طبیعی نیز اشاره کرد و با تبریک این هفته اظهار داشت: این ایام زمان قدردانی از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی حافظان منابع طبیعی است.

 اهمیت منابع طبیعی، برخورد قاطع با متجاوزان انفال و اموال عمومی، زمین خواری و غیره بخشی از موضوعاتی بود که امام جمعه بیله سوار به آنها اشاره و تشریح کرد.

وی همچنین به روز ۲۰ اسفند روز راهیان نور نیز اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری می فرمایند: اردوهای راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی یک سنت حسنه است و این اقدام به منظور پیشگیری از فراموشی و تحریف است که در کمین هر حادثه بزرگ تاریخی از جمله دفاع مقدس است که گنجی بی پایان است .

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد