سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 76043
|
14:06 - 1396/12/18
نسخه چاپی

امام جمعه مشگین‌شهر:

حضور وزیر امور خارجه فرانسه در ایران بخاطر دلالی برای آمریکا بود

حضور وزیر امور خارجه فرانسه در ایران بخاطر دلالی برای آمریکا بود
امام جمعه مشگین‌شهر گفت: سفر وزیر امور خارجه فرانسه برای دلالی از طرف آمریکا بود اما خوشبختانه این سفر با واکنش سرد مقامات ایرانی بی نتیجه ماند و عزت‌مندانه از توان موشکی ایران دفاع شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازسفیرمشکین، حجت الاسلام رضا باوقار امام جمعه مشگین‌شهر در خطبه‌های نماز جمعه 18 اسفند ماه ضمن گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه الزهراء (س) و امام خمینی (ره) با اشاره به نقش زنان در جامعه گفت: زنان تربیت دهندگان مردان در جامعه هستند لذا شریف‌ترین شغل عالم که همان مادری و بچه‌داریست متعلق به زنان است و غرب به شدت در تلاش است تا این شرافت مادری را از زنان ایران اسلامی بگیرد.

وی تاکید کرد: وظیفه زنان در جامعه انسان سازی است تا در آینده مقدرات کشور اسلامی به دست آن‌ها رقم بخورد.

امام جمعه مشگین‌شهر گفت: در طول تاریخ زنان دو بار مورد ظلم قرار گرفته اند یکی در اصل جاهلیت که زنان و دختران زنده به گور شدند و دیگری در دوران پهلوی که به اسم آزادی شرافت و کرامت زنان لگد مال شد.

وی اظهار کرد: امروز نیز دشمنان اسلام به بهانه آزادی، عزت و شرافت زنان را از بین می‌برند در حالی که زنان مظهر پاکدامنی در جامعه هستند.

امام جمعه مشگین شهر تصریح کرد: غرب به دنبال از هم پاشیدگی خانواده است.

حجت الاسلام باوقار در سخنانی دیگر با اشاره به 21 اسفند ماه سالروز راهیان نور گفت: دانش آموزان با حضور در کاروان‌های راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی با شهداء و ارزش‌های دفاع مقدس، فرهنگ ایثار و شهادت آشنا می‌شوند و خود را برای مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمن آماده می‌کنند.

وی همچنین با اشاره به 22 اسفند ماه سالروز تشکیل بنیاد شهید انقلاب اسلامی گفت: بنیاد شهید، نهاد انقلابی است که با توجه به توانایی‌های خود می‌تواند فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج دهد.

حجت الاسلام باوقار با بیان اینکه مدیون شهداء و شرمنده آنها هستیم گفت: سال‌هاست شهرستان مشگین‌شهر میزبان شهدای گمنام بوده اما هنوز مزار شهدای گمنام شهرستان ساماندهی نشده و نیمه کاره به حال خود رها شده است.

امام جمعه مشگین‌شهر در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به سفر وزیر خارجه فرانسه به کشورمان گفت: سفر وزیر امور خارجه فرانسه برای دلالی از طرف آمریکا بود چرا که آمریکا هر وقت اقتدار ایران اسلامی را می‌بیند به دنبال دریافت امتیاز بیشتر از ایران است اما خوشبختانه این سفر با واکنش سرد مقامات ایرانی بی نتیجه ماند و عزت‌مندانه از توان موشکی ایران دفاع شد و دست رد بر سینه آمریکا و وزیر امورخارجه فرانسه زده شد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد