سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 76050
|
16:01 - 1396/12/18
نسخه چاپی

انتقاد امام جمعه اصلاندوز از نصب بنر تبریک انتصاب مسئولان در میادین و سطح شهر

انتقاد امام جمعه اصلاندوز از نصب بنر تبریک انتصاب مسئولان در میادین و سطح شهر
امام جمعه اصلاندوز با انتقاد از نصب بنر تبریک انتصاب مسئولان در سطح شهر و میادین گفت:شهر با بنرهای مختلف با مضامین تبریک انتخاب بجا و شایسته مسئولان همراه با تصاویرشان پر شده که انتظار داریم مسئولان ذی ربط تدبیری برای حل این مشکل داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازارس تبار،حجت الاسلام والمسلمین عظیم اسدزاده در خطبه های این هفته نماز جمعه اصلاندوز ضمن تبریک سالروز میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س)و ولادت معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام راحل(ره) به شمه ای از فضایل شخصیتی و زندگانی حضرت زهرا(س) اشاره کرد و گفت:اگر امروز در روز ولادت آن حضرت جشن می گیریم باید مسیر،روش،رفتار،کردار و زندگی ما برگرفته از مکتب حضرت فاطمه زهرا(س) باشد.

وی به اصول و ویژگیهای خانوادگی زن از دیدگاه قرآن اشاره کرد و گفت:تشکیل خانواده یکی از ضروریات زندگی است و انسان باید تشکیل زندگی بدهد و ازدواج کند.

امام جمعه اصلاندوز گفت:ازدواج از ضروریات و طلاق از غیر ضروریات است،چرا که طلاق از تلخ ترین و بدترین مسایل جامعه است.

حجت الاسلام اسدزاده،گمان خوب، رعایت حقوق همسر، رازداری و حفظ زندگی، چشم پوشی و بخشش، پاکدامنی و امانت داری را از وظایف مرد و زن نسبت به یکدیگر از زبان قرآن کریم عنوان کرد و ایمان و عمل صالح، ارتباط با خدا، پاکی و پاکدامنی، تقوا، آراستگی، حجاب و پوشش و حیا را از ویژگی های فردی زن بر شمرد.

وی در ادامه به دیدار مادحین و ذاکرین اهل بیت عصمت و طهارت(ع) با مقام معظم رهبری اشاره کرد و از فرمایشات مهم معظم له در مورد مقام زن و همچنین موضوع غرب و دشمن قدردانی کرد.

خطیب جمعه اصلاندوز همچنین به دیدار مسئولان با فرستاده کشور فرانسه به ایران اشاره کرد و گفت:مسئولان ما با اقتدار و عظمت و با دیپلماسی قدرت با وزیر خارجه فرانسه دیدار کردند که جا دارد از قاطعیت مسئولان کمال تشکر را داشته باشیم.

حجت الاسلام اسدزاده با اشاره به دیدار رهبری با خانواده شهید حدادیان یکی از شهدای اغتشاشات اخیر در خیابان پاسداران گفت:امنیت و آسایش کشور نباید با رفتار شنیع برخی افراد فرصت طلب از بین برود که ما هم به نوبه خود شهادت حدادیان و شهدای امنیت کشور را تسلیت می گوییم.

وی در ادامه به موضوع اهمیت اقتصاد مقاومتی در کشور اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب سه سال است که در هنگام تحویل سال جدید شعار سال را بنام اقتصاد مقاومتی اعلام می کند و این نشان از اهمیت این مقوله است.

امام جمعه اصلاندوز با بیان اینکه در سالهای گذشته متاسفانه در مورد اقتصاد مقاومتی حرکت جدی نشده افزود:اقتصاد مقاومتی یعنی تکیه بر داخل و حمایت از تولیدات داخلی و ملی است و در این راستا مسئولان باید بطور جد تلاش کنند تا این مقوله به تعالی برسد.

حجت الاسلام اسدزاده در ادامه با اشاره به جشن نیکوکاری و ضرورت همکاری با کمیته امداد امام (ره) منطقه در کمک به فقرا گفت:در آستانه عید نوروز قرار گرفته ایم هر کس علاقه دارد در حد وسع و توان خود به محرومین و نادارها کمک کند.

وی با انتقاد از نصب بنر انتصاب مسئولان در سطح شهر و میادین گفت:شهر با بنرهای مختلف با مضامین تبریک انتخاب بجا و شایسته مسئولان همراه با تصاویرشان پر شده که  انتظار داریم مسئولان ذی ربط تدبیری برای حل این مشکل داشته باشند.

امام جمعه اصلاندوز با بیان اینکه همه مسئولان شایسته هستند و زحمات زیادی را کشیدند افزود:با پول بنر می توان برای فقرا کمک کرد،متاسفانه این مشکل دایمی شده و باعث نازیبایی فضای سطح شهر و خیابانها شده است.

روز راهیان نور و روز بزرگداشت شهدا از دیگر عناوین خطبه های این هفته اصلاندوز بود که حجت الاسلام اسدزاده به اهمیت گرامیداشت این روزهای عزیز اشاره کرد.

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد