کد خبر: 76077
|
09:00 - 1396/12/20
نسخه چاپی

تحقق اقتصاد مقاومتی با پرورش ماكيان محلي در پارس آباد +عکس

 تحقق اقتصاد مقاومتی با پرورش ماكيان محلي در پارس آباد +عکس
فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد به همراه مسئول بسیج سازندگی ناحیه از يك پرورش طيور ماكيان محلی بازديد كرده و از نزدیک در جریان این طرح اقتصاد مقاومتی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازآران مغان، سرهنگ حسن نوري فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد امروز در حاشيه بازديد از اين طرح با تاکید بر لزوم حمایت از طرح های اشتغال زا و زودبازده اقتصادی گفت: طرح های اقتصاد مقاومتی ضمن ایجاد اشتغال پايدار براي بيكاران، زمینه رفع محرومیت ها و افزایش بهره وری و شکوفایی اقتصادی را به همراه دارد.

وي افزود: يکی از راه های مهم در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی، تاکید بر تولید داخل و حمایت از سرمایه گذاران بخش های تولیدی است.

فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد اظهار داشت: در شرایط فعلی بسیج ظرفیت عظیمی را در عرصه های مختلف اقتصادی به خصوص در اقتصاد مقاومتی دارد که می تواند در فرهنگ سازی در زمینه اقتصاد مقاومتی و مردمی کردن اقتصاد نقش اساسی را ایفا کند.

نوري با بيان اينكه هدف بسیج از اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی، توسعه اقتصادی و کمک به معیشت مردم در قالب کارگاه های کوچک خانگی و اشتغالزایی برای جوانان است، تصريح كرد: پرورش قارچ خوراکی، پرورش ماهي، تولید کود ورمی کمپوست، پرورش زنبور عسل، پرورش مرغ خانگی و سایر ماکیان و ... از جمله طرحهايي است که جوانان جویای کار می توانند با اخذ مجوز های مورد نیاز از فنی و حرفه ای و دستگاههاي زيربط نسبت به اخذ وام در قالب اقتصاد مقاومتي از بسيج سازندگي اقدام کنند.

در ادامه بازديد فرمانده سپاه ناحیه شهرستان پارس آباد از پرورش طيور ماكيان محلي واقع در روستاي پتلو كه توسط خانم صولت راه اندازي شده است را مشاهده مي كنيد.

////

//

///

////

////

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد