سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 76083
|
10:58 - 1396/12/20
نسخه چاپی

زخم بی تدبیری بر معابر مشگین شهر در آستانه فصل گردشگری؛

فتحی: صدور مجوز حفاری‌های اخیر به دلیل جذب اعتبارات استانی است

فتحی: صدور مجوز حفاری‌های اخیر به دلیل جذب اعتبارات استانی است
شهردار مشگین‌شهر در پاسخ به گلایه شهروندان مبنی بر حفاری مسیرهای پرتردد شهر در آستانه عید نوروز گفت: صدور مجوز حفاری اداره آب و فاضلاب شهرستان به دلیل جذب و تخصیص اعتبارات استانی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازسفیرمشکین، در یک ماه گذشته و در آستانه عید نوروز اداره آب و فاضلاب شهرستان مشگین‌شهر اقدام به حفاری برای جای‌گذاری لوله‌های فاضلاب در چند مسیر پر تردد شهر خصوصاً مسیر گردشگری کرده که این امر نارضایتی اهالی خصوصاً رانندگان را موجب شده است به طوری که رفت و آمد در این مسیرها( خیابان جانبازان، میدان جانبازان، میدان امام حسین و ...) به سختی انجام می‌گیرد.

 

علی فتحی شهردار مشگین‌شهر در پاسخ به گلایه شهروندان در خصوص صدور مجوز این حفاری‌ها گفت: صدور مجوز حفاری اداره آب و فاضلاب شهرستان بدلیل جذب و تخصیص اعتبارات استانی بود.

 

 فتحی ضمن عذرخواهی از شهروندان و رانندگان در خصوص مشکلات ناشی از حفاری‌های اداره آب و فاضلاب خاطرنشان ساخت: شهرداری مخالف حفاری در آستانه سال جدید بود و این مخالفت طی مکاتبات متعدد به مراجع ذیربط استانی و شهرستانی اعلام شد اما طی نشست مشترکی که با حضور روسای ادارات و مدیران کل استانی برگزار شد به دلیل جذب و تخصیص اعتباری بالغ بر 80 میلیارد ریال به این موضوع و با در نظر گرفتن صرفه و صلاح شهرستان با حفاری در این خصوص موافقت به عمل آمد تا این اعتبارات جذب شهرستان شده و شاهد عودت اعتبار تخصیصی نباشیم.

 

وی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امیدواریم بتوانیم تا فرارسیدن فصل عمرانی، مسیرهای حفاری شده را لکه گیری و آسفالت ریزی کنیم و مشکلاتی که هفته‌های اخیر برای شهروندان ایجاد شده را حل کنیم.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد