سرویس: بیله سوار
کد خبر: 76093
|
13:24 - 1396/12/20
نسخه چاپی

فرماندار بیله سوار خبر داد؛

توزیع میوه شب عید در 12نقطه شهرستان بیله سوار

	توزیع میوه شب عید در 12نقطه شهرستان بیله سوار
فرماندار بیله سوار گفت: در 12 نقطه شهرستان بیله سوار میوه شب عید توزیع خواهد شد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازصبح مغان، فرماندار بیله سوار امروز در جلسه تنظیم بازار شهرستان گفت: همزمان با ایام نوروز 130 تن میوه شامل،60 تن سیب قرمز و 70 تن پرتقال از 25 اسفند ماه در سطح شهرستان بیله سوار توزیع می شود.

وی گفت: در 12نقطه شهرستان بیله سوار میوه شب عید توزیع خواهد شد که 4نقطه در شهر بیله سوار، دو محل در شهر جعفرآباد و همچنین در روستاهای گوگ تپه، شورگل، بابک، روحکندی انجیرلو و فولادلو برای این امر مشخص شده است.

قبادی از اداراتی که در تهیه میوه شب عید دخیل هستند خواست مکانهای مورد نظر در سطح شهرستان را مشخص کنند و اطلاع رسانی نیز صورت پذیرد.

فرماندار بیله سوار با بیان اینکه نظارت در توزیع برخی کالاها کم است گفت:  برخی از توزیع کنندگان کالاهایی چون نان ، مرغ و گوشت را به طور کامل و با قیمت واقعی توزیع نمی کنند و این موضوع باید پیگیری شود.

حسن قبادی اظهار داشت: فروش فوق العاده با تخفیف 30درصدی در سطح شهرستان توسط برخی از واحدهای صنفی عرضه پوشاک و کیف و کفش و تنقلات با همکاری صنعت و معدن و تجارت شهرستان انجام میگیرد که لیست این فروشگاهها در سطح شهرستان بصورت بنر نصب  و اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد