سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 76095
|
14:39 - 1396/12/20
نسخه چاپی

شهروز مهرآوران :

شهرداری اصلاندوز به نخستین میهمانان نوروزی هدیه می دهد/برپایی آلاچیق عشایری در ورودی اصلاندوز

شهرداری اصلاندوز به نخستین میهمانان نوروزی هدیه می دهد/برپایی آلاچیق عشایری در ورودی اصلاندوز
شهردار اصلاندوز از اهدای هدیه توسط مسئولین به نخستین میهمانان نوروزی در صبح اول فروردین 97 خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازارس تبار،با نزدیک شدن به ایام نوروز،دستگاه‌های مختلف خدمات رسان و متولیان ستاد تسهیلات نوروزی مهیای برنامه‌ریزی و استقبال و پذیرایی از میهمانان می‌شوند.

در این راستا ستاد تسهیلات نوروزی شهر مرزی اصلاندوز مغان نیز از چند روز مانده به نوروز فعالیت خود را آغاز کرده و با آماده سازی اماکن گردشگری و محل اسکان مسافران، ایجاد کمپ‌های راهنمایان نوروزی، تهیه بروشور و نقشه، ارائه خدمات بهداشتی و امدادی و غیره سعی در معرفی صحیح شهر به مردم کشور و میهمان نوازی در خور شأن دارند.

شهروز مهرآوران شهردار اصلاندوز در گفت و گو با خبرنگارارس تبارضمن تبریک فرارسیدن سال نو با اشاره به برنامه‌های متنوع ایام نوروز در استقبال و پذیرایی از میهمانان نوروزی از استقرار ایستگاه استقبال از مهمانان نوروزی،سفره هفت سین و راهنمایی مسافران خبر داد و گفت:با توجه به عشایری بودن منطقه یک باب آلاچیق نماد عشایری جهت معرفی این شقشر زخمتکش به میهمانان و گردشگران در ورودی شهر اصلاندوز برپا می شود.

وی از اهدای هدیه و گل توسط مسئولین شهر اصلاندوز به نخستین میهمانان نوروزی در صبح اول فروردین خبر داد و افزود:بمناسبت آغاز عید سعید نوروز تیم آتش نشانی شهرداری نیز از روز 29 اسفند الی 13 فروردین مستقر می شوند.

شهردار اصلاندوز با اشاره به گشت نیروهای فضای سبز و خدمات شهری شهرداری در ایام نوروز گفت:کشیک نوروزی کارکنان اداری شهرداری نیز در ایام تعطیلات برقرار می شود.

مهرآوران همچنین از نصب تصاویر اماکن تاریخی و گردشگری محدوده اصلاندوز به صورت بنر در ورودی شهر خبر داد و گفت:شتشوی پارکها و بوستانها،رنگ آمیزی علایم و تابلوهای شهرداری در سطح شهر،پاکسازی و نخاله برداری سطح شهر،توزیع کیسه زباله بین مسافران و گردشگران و کاشت انواع گل و درخچه های تزیینی در سطح شهر از دیگر اقداماتی است که برای نوروز 97  آماده و مهیا شده است.

وی افزود:در طول تعطیلات کارکنان خدماتی شهرداری تنظیف و زیباسازی و رفت‌ و روب شهری را بی‌وقفه انجام خواهند داد.

شهردار اصلاندوز در پایان اظهار امیدواری کرد که مجموعه شهرداری و اعضای شورای شهر اصلاندوز تمام توان خود را به کار گرفته تا در نوروز 97 روزهای خوشی برای مسافران و میهمانان نوروزی سپری شود.

به گزارشارس تبار،تپه تاریخی نادرشاه افشار معروف به تپه نادری،رود ارس،دره رود،تالاب سدمیل و مغان و سایت احیا و پرورش آهوی مغان در قشلاق الم لو از جمله جاذبه های گردشگری شهر مرزی اصلاندوز است.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد