سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 76119
|
11:09 - 1396/12/21
نسخه چاپی

کارشناس مسائل خانواده مطرح کرد؛

نباید حیا و کرامت زن مسلمان نادیده گرفته شود/ دشمنان خواهان براندازی مقام زن در جامعه هستند

 نباید حیا و کرامت زن مسلمان نادیده گرفته شود/ دشمنان خواهان براندازی مقام زن در جامعه هستند
کارشناس مسائل خانواده گفت: خواسته دشمن این است تا مقام و منزلت زن را با بی حجابی و بد حجابی از بین ببرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، سمیه فضلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگارکوثرخبربا اشاره به مقام خانواده و ارزش های مقدس آن در یک اجتماع اظهار داشت: خانواده دارای ارزش و کرامت بوده و شخصیت های والایی چون زن در آن حیات دارند.

وی گفت: کما اینکه خانواده تاثیر بسزایی در جامعه داشته و زن به عنوان پایه اصلی و سنگ بنای آن خانواده و جامعه محسوب می‌شوند که نه تنها فرزندان بلکه مرد خانواده می تواند در مواقعی که به مشکل برخورده است به همسر خود تکیه کند.

کارشناس مسائل خانواده گفت: فرزندان تنها می توانند آرامش و امنیت را در خانواده بیابند و آموخته های خود را در جامعه پیاده کنند، درواقع این والدین هستند که حس اعتماد و اطمینان را در وجود فرزندان خود زنده کرده و آنان را در یک اجتماع به نقطه اوج خود می رسانند.

وی با بیان اینکه دشمنان خواهان براندازی مقام زن در جامعه هستند اظهار کرد: پیروی از نسخه‌های پوسیده غرب علیه زن و خانواده که نمونه بارز آن در تهران پیش چشم شهردار تهران مشاهده شد، باعث می‌شود که پایه‌های محکم خانواده بلغزد و قدم به قدم به فروپاشی خانواده منجر شود؛ خواسته دشمن همین است تا مقام و منزلت زن را با بی حجابی و بد حجابی از بین ببرد.

فضلی حفظ بنیان خانواده را ضروری دانست و مطرح کرد: نباید حیا و کرامت زن مسلمان نادیده گرفته شود، زنان مسلمان براساس آموزه‌های اسلامی بسیار تاثیرگذار هستند و با حفظ بنیان خانواده نگذاریم که دشمنان به کیان خانواده ضربه ایجاد کنند.

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد