سرویس: نیر
کد خبر: 76125
|
13:32 - 1396/12/21
نسخه چاپی

امام جمعه نیر:

روحانیون نقش بسزایی درمقابله با تهاجم فرهنگی ایفا می کنند

روحانیون نقش بسزایی درمقابله با تهاجم فرهنگی ایفا می کنند
حجت الاسلام مقدسی گفت: متاسفانه شاهد رخنه کردن تهاجم فرهنگی در شهرها و برخی از روستاها هستیم که نقش روحانیون در مقابله با اینگونه تهاجمات مهم است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازنیریمیز؛ حجت الاسلام مقدسی امام جمعه نیر امروز قبل ازظهر در همایش روحانیون شهرستان که در دفتر امام جمعه نیر صورت گرفت، به نقش روحانیون در روستاها اشاره کردو گفت: متاسفانه شاهد رخنه کردن تهاجم فرهنگی در شهرها و برخی از روستاها هستیم که نقش روحانیون در مقابله با اینگونه تهاجمات مهم است.

حجت الاسلام مقدسی با شاره به فرارسیدن عید باستانی نوروز و مراسم چهارشنبه سوری گفت: درزمان قدیم مراسم چهارشنبه سوری بسیار زیبا انجام میگرفت که متاسفانه امروزه با ورود سنت های غلط غربی این سنت زیبا به سنتی خشن تبدیل شده که همه ساله شاهد تلفاتی دراین راستا هستیم.

امام جمعه نیر از روحانیون خواست تا در خصوص ترویج سنت دیرینه مراسم چهارشنبه سوری و همچنین صله ارحام احتمام ویژه نشان دهند.

حجت الاسلام مقدسی درادامه از حضور 20 روحانی درمنطقه خبر داد و عنوان کرد: روحانیون باید برای تبلیغ دین مبین اسلام در بین مردم پیش قدم شوند و به سراغ آنها روند و این عمل در روستاها دیده می شود.

دراین همایش علیپور فرماندار نیر هم با تبریک فرارسیدن عید نوروز به تقسیم اعتبارات سال آینده اشاره کردو گفت: سال آینده اعتبارات خانه های عالم و مساجد شهرستان افزایش خواهد یافت.
انتهای پیام/

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد