سرویس: استانی
کد خبر: 76150
|
22:31 - 1396/12/22
نسخه چاپی

مصدوميت 10 نفر و یک مامور آتش نشان در چهارشنبه سوري پارس آباد

مصدوميت 10 نفر و یک مامور آتش نشان در چهارشنبه سوري پارس آباد
حوادث چهارشنبه سوری در شهرستان پارس آباد 10 نفر مصدوم برجا گذاشت كه يكي از مصدومين حادثه يك آتش نشان بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازآران مغان، حوادث چهارشنبه سوری در شهرستان پارس آباد از سوي مسئول آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري و همچنين مسئول مركز فوريتهاي پزشكي پارس آباد اعلام شد.

مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پارس آباد در گفت وگو باخبرنگار آران مغانبا بيان اينكه در چهارشنبه سوری تمامی نیروهاي آتش نشاني پارس آباد چه عملیاتی و چه اداری در آماده باش کامل بودند، گفت: ۶ مورد حریق در شب چهارشنبه سوری پارس آباد کنترل و اطفا شد.

واحد رحیمی افزود: در این ارتباط 3 خودرو آتش نشانی و یک تانکر 18 هزار لیتری آب آماده پشتیبانی در جهت مقابله با هرگونه خطرات احتمالی ناشي از آتش سوزي چهارشنبه سوري بود.

وي با بيان اينكه در چهارشنبه سوري یکی از مامورین آتش نشانی پارس آباد مصدوم شد، تصريح كرد: اين مامور آتش نشانی در حین انجام وظیفه از ناحیه سر مورد اصابت یک جسم سخت که از سمت آتش سوزی به سمت او پرتاب شده بود، قرار‌ گرفت که خوشبختانه این مصدومیت جزئی بود.

مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پارس آباد همچنين با اعلام اينكه برای اولین بار در چهارشنبه سوری امسال مزاحم تلفنی نداشتیم، از كاهش 70 درصدي میزان آتش سوزی و خسارت صفر درصدي نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: جا دارد از همه شهروندان و نیروی انتظامی شهرستان پارس آباد در برقراری یک چهارشنبه سوری عاری از هرگونه حادثه تقدیر و تشکر کنم.

مسئول مركز فوريتهاي پزشكي پارس آباد نيز در گفت وگو باخبرنگار آران مغانبا بیان اینکه 10 نفر در حوادث چهارشنبه سوری پارس آباد مصدوم شدند، گفت: صدمات وارد شده به این افراد عمدتا از ناحیه دست بصورت جزئي بود كه همه آنها سرپايي در اورژانس مداوا شدند.

سيد مهدي موسوي ضمن تقدیر از دستگاه های اجرایی ذیربط شهرستان به دلیل ارائه هشدارهای مناسب و آگاه کردن خانواده ها از خطرات بازی با مواد محترقه خاطرنشان كرد: جوانان و خانواده ها نیز نکات ایمنی را جدی گرفتند و این امر موجب شد کام خانواده ها در روزهای پایانی سال تلخ نشود.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد