سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 76167
|
16:45 - 1396/12/23
نسخه چاپی

با مشارکت سپاه مشگین‌شهر و شبکه بهداشت و درمان؛

مرکز شماره 7 سلامت مشگین شهر احداث می‌شود

مرکز شماره 7 سلامت مشگین شهر احداث می‌شود
مرکز شماره 7 سلامت شبکه بهداشت و درمان شهرستان مشگین‌شهر با مشارکت سپاه شهرستان مشگین‌شهر و شبکه بهداشت و درمان شهرستان با اعتبار بالغ بر چهار میلیارد ريال احداث می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازسفیرمشکین، صبح امروز با حضور مسئولین مربوطه شهرستان کلنگ احداث مرکز سلامت شماره 7 شهرستان مشگین‌شهر در محله کوی ولایت با مشارکت سپاه شهرستان و شبکه بهداشت کلنگ زنی شد.

 

زمین این مرکز سلامت وقفی بوده که برای امر سلامت واگذار شده و شهرداری نیز در تغییر کاربری آن مشارکت داشته است.

 

سرهنگ پاسدار محمد پورمند فرمانده سپاه شهرستان مشگین‌شهر در مراسم کلنگ زنی این پروژه گفت: کوی ولایت یکی از محلات حاشیه نشین شهرستان است که بالغ بر 12 هزار در آن ساکن هستند و از حداقل امکانات بهره‌مند هستند.

 

وی تاکید کرد: اعتبار این پروژه اماده است که از امروز با کلنگ زنی آن به سرعت تکمیل و در سال آینده مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

 

دکتر حسین شریفی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مشگین‌شهر نیز در این مراسم با بیان اینکه یکی از برنامههای دولت طرح تحول سلامت در کشور است که از سال 94 عملیاتی شده است و در آن زمان مجوز احداث 11 مرکز بهداشت و سلامت در این شهرستان دریافت شده و اکثر این مراکز احداث شده و یا در حال تکمیل هستند.

 

وی افزود: یکی از برنامه‌های شبکه بهداشت ارائه خدمات به مناطق حاشیه نشین شهرستان است که در این شهرستان نیز 17 هزار نفر شناسایی شده که 12 هزار نفر آن در کوی ولایت ساکن هستند که با احداث این مرکز سلامت مردم محروم این محله می‌توانند خدمات بیشتری در بحث سلامت دریافت کنند.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد