سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 76192
|
14:16 - 1396/12/25
نسخه چاپی

با حضور مسئولان شهرستان مشگین شهر؛

بعد از 25 سال فاز اول بلوار امین مشگین شهر بازگشایی شد

بعد از 25 سال فاز اول بلوار امین مشگین شهر بازگشایی شد
با حضور مسئولان شهرستان و با اختصاص 17 میلیارد ريال اعتبار فاز اول بلوار امین بعد از گذشت سال‌ها انتظار بازگشایی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازسفیرمشکین، علی فتحی شهردار مشگین‌شهر امروز در مراسم افتتاحیه بلوار امین گفت: برای بازگشایی فاز اول بلوار امین در حدود 17 میلیارد ریال هزینه شده است.

 

وی از پایان انتظار 25 ساله اهالی بلوار امین خبر داد و افزود: مشکلاتی که سال‌ها بازگشایی بلوار امین برای اهالی محل ایجاد کرده بود و این مسیر به آرزوی مردم این محل تبدیل شده بود که با همکاری و همدلی اعضای شورا و مالکین گامی بلند برداشته شده است.

 

وی خاطر نشان کرد: برای بازگشایی فاز اول این مسیر و توافق با مالکین بالغ بر 17 میلیارد ریال از محل منابع داخلی هزینه شده است که امیدواریم با تعامل و همکاری سایر مالکین این خیابان بتوانیم در کمترین زمان ممکن فازهای بعدی و  تمامی مسیر را بازگشایی کنیم.

 

عسکر عطایی رئیس شورای اسلامی مشگین‌شهر با بیان اینکه بازگشایی بلوار امین با همدلی اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار صورت گرفته است گفت: بازگشایی بلوار امین با تلاش‌های اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار به ثمر رسیده است.

 

وی با اشاره به بازگشایی فاز بعدی بلوار امین تصریح کرد: شهرداری و شورا آماده همکاری با سایر مالکان در خصوص بازگشایی مابقی مسیر بوده و در این بین صلاح طرفین مدنظر خواهد بود تا این مسیر که می تواند بعنوان شاه‌راه مسیر گردشگری باشد در کمترین زمان ممکن بازگشایی و تحولی عظیم در ارتباط با اقتصاد منطقه صورت گیرد.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد