سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 76196
|
16:17 - 1396/12/25
نسخه چاپی

فرمانده سپاه خلخال خبرداد؛

آخرین کاروان راهیان نور سال 1396 خلخال عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شد

آخرین کاروان راهیان نور سال 1396 خلخال عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شد
فرمانده سپاه خلخال خبر داد: آخرین کاروان راهیان نور سال 1396 از شهرستان خلخال عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازازناو، سرهنگ دوم جهانبخش عطایی عصر امروز از بدرقه آخرین کاروان راهیان نور شهرستان خلخال به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد وگفت: این کاروان به استعداد 90 نفر با دودستگاه اتوبوس از خلخال به مقصد استان خوزستان حرکت کردند.

وی گفت: مدت این سری از کاروان راهیان نور 5 روز بوده و حاضرین در این کاروان از مناطق عملیاتی جنوب کشور در یادمان های شهدا و مناطق عملیاتی و جنگی از برنامه های فرهنگی و معنوی پیش بینی شده قرارگاه کاروان راهیان نور کشور استفاده خواهند کرد.

عطایی گفت:کاروان راهیان نور خلخال از مناطق عملیاتی اروند کنار ، هویزه ، فکه ، طلائیه، و یادمان شهید باکری بازدید خواهند کرد.

عطایی همچنین عزت و افتخار نظام شکوهمند اسلامی را مدیون افتخارات شهدا در هشت سال دفاع مقدس عنوان وگفت:در هیچ جای دنیا چنین افتخاری با این عظمت ثبت نشده ورزمندگان درهشت سال دفاع مقدس با گذشت از جان خود ، امنیت ، حیثیت و اقتدار را به ما هدیه کردند.

وی بر لزوم درستگیری از سیره شهدا در مناطق عملیاتی تاکیدو گفت: اگر امروز در مقابل دشمنان انقلاب همچنان پابر جا هستیم این امنیت و این اقتدار در سایه مجاهدت شهداست.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد