سرویس: اجتماعی
کد خبر: 76202
|
13:59 - 1396/12/27
نسخه چاپی

رئیس دانشکده علوم پزشکی خلخال خبر داد؛

تجهیزات لاپاراسکوپی بیمارستان امام خلخال تامین شد

تجهیزات لاپاراسکوپی بیمارستان امام خلخال تامین شد
رئیس دانشکده علوم پزشکی خلخال گفت: با فراهم شدن امکانات لاپاراسکوپی در شهرستان خلخال انجام این عمل ها در شهرستان مسیر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازازناو،علی اکبر شکارچی ظهر امروز به اتفاق فرماندار خلخال از راه اندازی انجام عمل های لاپارسکوپی در بیمارستان امام (ره) خلخال خبرداد.

شکارچی اضافه کرد: تجهیزات و امکانات انجام عمل های لاپارسکوپی در جنوب استان اردبیل در بیمارستان امام ره خلخال به همت پیگیری های نماینده مردم خلخال وکوثر در مجلس و فرمانداری شهرستان خلخال و عنایایت ویژه وزارت بهداشت در شهرستان خلخال فراهم و از این پس بیماران نیازمند به انجام عمل هابا فناوری لاپارسکوپی دیگر نیازی  به خروج از شهرستان خلخال ندارند.

فریدون بابایی فرماندار خلخال نیز ضمن قدردانی از پیگیری های دکتر خالقی در حل مشکلات تجهیزات بیمارستان امام (ره) خلخال گفت: جای بسی امیدواری است که بعضا عمل های با کمترین امکانات در بالاترین سطح در این بیمارستان امام ره خلخال انجام می شود که نشان از زحمات و تخصص بالای پزشکان حاذق مجموعه علوم پزشکی خلخال است.

 به گزارش ازناو  رئیس شورای تامین شهرستان خلخال به اتفاق رئیس دانشکده علوم پزشکی و خبرنگار سایت خبری ازناو و صدا و سیما در محل اتاق عمل شماره یک بیمارستان امام (ره) و از  نحوه  انجام این عمل بر روی یک بیمار مرد که با انجام عمل لاپارسکوپی کیسه صفرا این بیمار خارج شد بازدید کردند.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد