سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 76204
|
20:04 - 1396/12/27
نسخه چاپی

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل:

زمین چمن مصنوعی فوتبال در شهر مرزی اصلاندوز احداث می‌شود

	زمین چمن مصنوعی فوتبال در شهر مرزی اصلاندوز احداث می‌شود
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت:یک زمین چمن مصنوعی برای فوتبالیست های اصلاندوز احداث می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازارس تبار،"بهرام آقاخانی"عصر امروز در بازدید از میدان فوتبال اصلاندوز از احداث زمین چمن مصنوعی در این ورزشگاه خبر داد و گفت:همزمان با این پروژه حضارکشی نیز در دستور کار قرار می گیرد.

وی ضمن قول مساعد به اجرای این پروژه ورزشی در سطح شهر اصلاندوز ابزار امیدواری کرد که با همکاری مسئولان زمین ورزشی در خور شآن جوانان این خطه مرزی استان احداث شود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل همجنین از بازسازی و تعمیر سالن ورزشی تختی اصلاندوز خبر داد و گفت:تعمیر این سالن در برنامه اداره کل ورزش و جوانان استان قرار گرفته که با همکاری اداره ورزش و چوانان شهرستان این مهم نیز تحقق می یابد.

آقاخانی از سید کلان رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان پارس آباد خواست تعداد 20 عدد توپ فوتبال و 20 عدد توپ والیبال در اختیار هیاتهای ورزشی اصلاندوز قرار دهد.

وی در پایان اظهار داشت:امیدواریم روزهای خوبی در انتظار جامعه ورزش و جوانان شهر مرزی اصلاندوز مغان را شاهد باشیم.

حجت الاسلام اکبرپور رییس شورای اسلامی شهر اصلاندوز نیز با قدردانی از توجه و عنایت سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل به ورزش شهر مرزی اصلاندوز گفت:شورای اسلامی شهر و شهرداری اصلاندوز نسبت به احداث زمین چمن مصنوعی فوتبال این شهر با اداره کل ورزش و جوانان استان همکاری و مساعدت خواهد کرد.

منوچهر علیزاده عضو شورای شهر اصلاندوز و سید سجاد میرزایی خبرنگار ارس تبار نیز از آقاخانی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل خواستار اختصاص سهمیه برای حضور تیمهای ورزشی منطقه در لیگ استانی شدند.

گفتنی است،این بازدید طی درخواست رییس شورای شهر اصلاندوز و خبرنگار ارس تبار از سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان انجام شد که سیدکلان رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان پارس آباد وی را همراهی کرد.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد