سرویس: اجتماعی
کد خبر: 76208
|
13:02 - 1396/12/28
نسخه چاپی

سرعین آماده میزبانی از مسافران نوروز 97 +عکس وفیلم

سرعین آماده میزبانی از مسافران نوروز 97 +عکس وفیلم
شهرستان سرعین به عنوان قطب گردشگری استان اردبیل آماده استقبال از مسافران نوروزی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازچشمه لر،ناصری سرپرست فرمانداری سرعین  گفت: سرعین به جهت میزان ورود گردشگر و تعداد مراکز اقامتی یکی از اهداف اصلی سفر به خصوص در ایام عید در کشور است که این موضوع آمادگی بالای دستگاه‌های اجرایی و مراکز گردشگری را اجتناب‌ناپذیر می‌سازد.

وی افزود: امسال کلیه صنوف خدمات‌رسان کیفیت ارایه خدمات خود را بالا برده و ادارات دولتی هم بدون هیچ گونه تعطیلی به ارائه خدمات به مسافران خواهند پرداخت.

فرماندار سرعین با اعلام اینکه در نوروز سال 97 مراکز اقامتی و آبدرمانی هیچ گونه افزایشی نخواهند داشت، افزود: سطح بالای کیفیت مراکز اقامتی، آبدرمانی از جمله موارد مهمی است که به کمک بخش‌خصوصی صورت گرفته است و در تلاش هستیم با آموزش و نظارت این امر روز به روز ارتقا یابد.

خانه تکانی شهری در شهر چشمه های بهشتی/شب های سرعین امسال دیدنی است

حبیبی شهردار سرعین به خبرنگار چشمه لر خبرداد و گفت:طرح استقبال از بهار و میهمانان نوروزی در قالب خانه تکانی شهری از ۲۴ اسفند با مشارکت شهروندان سرعین آغاز و تا آخر سال ادامه می یابد.

http://www.cheshmalar.ir/sites/default/files/photo_2018-03-16_12-01-21.jpg

وی افزود:در قالب این طرح گلکاری بلوارهای سطح شهر و معابر ،اصلاح چراغهای راهنمایی و رانندگی ،آذین بندی معابر و میادین، لکه گیری آسفالت  خیابانها و رفع مشکلات سرویس های بهداشتی سطح شهر انجام می شود.

شهردار سرعین تصریح کرد:امسال با همکاری جامع اقامتی پذیرش گردشگران تا ۴۰ درصد تخفیف در مراکز اقامتی اعمال می شود .

http://www.cheshmalar.ir/sites/default/files/photo_2018-03-19_03-25-47.jpg

 

حبیبی اظهار کرد: باتوجه به نور پردازی های شهری، مسافران نوروزی شب‌های بسیار زیبایی را در سرعین سپری خواهند کرد و اولین مسافرانی که لحظه تحویل سال وارد سرعین می شوند هدایایی از طرف شورای اسلامی و شهرداری به رسم استقبال دریافت خواهند کرد.

اجرای نمایش های  متنوع خیابانی از دیگر برنامه در استقبال از بهار است.

گشت و بازرسی مشترک و تلفیقی ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان سرعین

جهانگیر شهبازی مسئول میراث فرهنگی و دبیر ستاد خدمات سفر شهرستان سرعین داشت: نظارت و بازرسی های مشترک اعضای کمیته نظارت و تنظیم بازار ستاد  خدمات سفر شهرستان سرعین آغاز شد.

http://www.cheshmalar.ir/sites/default/files/photo_2018-03-11_12-18-00.jpg

 وی افزود:در این نظارت ها بر بالا بردن کیفیت خدمات و برطرف نمودن نواقص کلیه  مراکز و واحد های خدمات رسان به گردشگران مور تاکید قرار می گیرد.

شهبازی  هدف از این نظارت ها را بالا بردن میزان رضایت مسافران و کیفیت خدمات عنوان کرد و ااظهار کرد : مطابق برنامه ریزی های انجام گرفته این   نظارت ها به صورت متناوب تا پایان فصل مسافرت ادامه خواهد داشت.

 

 

 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد