سرویس: نمین
کد خبر: 76218
|
19:02 - 1396/12/28
نسخه چاپی

شهردار نمین عنوان کرد؛

آمادگی شهر نمین برای میزبانی از مسافران و گردشگران نوروزی

آمادگی شهر نمین برای میزبانی از مسافران و گردشگران نوروزی
شهردار نمین گفت: شهر نمین و به خصوص سایت گردشگری فندقلو آمادگی کامل برای میزبانی از مسافران و گردشگران نوروزی در ایام تعطیلات را دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، براتعلی شوقی در گفتگو با خبرنگارشکوه فرهنگبا اشاره به فرا رسیدن تعطیلات نوروزی و آمادگی منطقه گردشگری فندقلو برای مسافران اظهار کرد: تمامی امکانات در شهر نمین و منطقه فندقلو برای استقبال و میزبانی از مسافران نوروزی آماده سازی شده است.

شهردار نمین گفت: در جهت زیبا سازی شهر برای مسافران و گردشگران نوروزی در میادین و بلوارهای اصلی شهر گل کاری انجام شده است و همچنین برداشت نخاله و مصالح ساختمانی از سطح شهر از دیگر اقدامات انجام شده در استقبال از بهار است.

وی افزود: برای اسکان مسافران 10 دستگاه آلاچیق و سوئیت به همراه دیگر امکانات رفاهی در مجموعه سایت، همچون نمازخانه مجزا و وسایل بازی کودکان تدارک دیده شده است.

شوقی با بیان اینکه در منطقه فندقلو، پارکینگ خودرو با ظرفیت 500 دستگاه وجود دارد گفت: عملیات شن ریزی در این پارکینگ جهت جلوگیری از آبگرفتگی ها در هوای بارانی انجام شده است.

وی بیان کرد: نماز خانه سایت فندقلو نیز جهت استفاده مسافران و گردشگران عید نوروزی ترمیم و رنگ آمیزی شده است و این خطه سرسبز برای مسافران و گردشگران در ایام تعطیلات نوروزی و روز طبیعت آماده می باشد.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد