سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 76229
|
11:47 - 1397/01/01
نسخه چاپی

استاندار اردبیل در اولین روز از سال 97:

تلکابین تفرجگاه اندبیل امسال خریداری می‎شود

تلکابین تفرجگاه اندبیل امسال خریداری می‎شود
استاندار اردبیل گفت: با هدف توسعه گردشگری خلخال تلکابین شهرستان خلخال امسال خریدار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازازناو، اکبر بهنامجو امروز در اولین روز کاری سال 1397 ضمن سفر به خلخال از طرح ایمنی وسلامت مسافران نوروزی خلخال بازدید کرد و فعالیت های ستاد تسهیلات سفر را مثبت ارزیابی کرد.

استانداردر ادامه از مهمانسرای ایرانگردی و تفرجگاه اندبیل بازدید از خرید زیرساخت تلکابین برای شهرستان خلخال با همکاری شهرداری خلخال و ورود برای سرمایه گذاری سازمان همیاری ها و شهرداری های کشور خبر داد.

استاندار اردبیل با اشاره به شعار مورد تاکید مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از زیرساخت های تولید داخلی گفت: جاده های گردشگری و راه اصلی خلخال کلور درام و شال ماجولان ماسوله در حال انجام و با جدیت از سوی فرماندار و نماینده مردم خلخال و کوثر در حال پیگیری است و به یک پیمانکار قوی واگذار شده و در یک هدف بندی 2 ساله  این طرح به نتیجه خواهد رسید.

استاندار اردبیل از آماده شدن طرح بلور خلخال با اشتغال 200 نفر در سال جدید و اجرای عملی 20 هزار شغل در استان اردبیل خبر داد.

استاندار اردبیل با خانواده معظم شهید سید مهدی مرجایی دیدار و از پدر این شهید که از قاریان قرآن و حافظ قرآن است تجلیل و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد