سرویس: استانی
کد خبر: 76242
|
16:53 - 1397/01/03
نسخه چاپی

امام جمعه موقت پارس آباد:

حمايت از كالاي ايراني دوای بسیاری از دردهای اقتصادی است/ ضرورت همراهی مردم و مسئولان برای تحقق شعار سال

	حمايت از كالاي ايراني دوای بسیاری از دردهای اقتصادی است/ ضرورت همراهی مردم و مسئولان برای تحقق شعار سال
امام جمعه موقت پارس آباد با اشاره به نامگذاری سال به نام حمایت از کالای ایرانی از سوی رهبر معظم انقلاب، خواستار تلاش برای تحقق این شعار در عمل شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازآران مغان، حجت الاسلام سيد اسماعيل احمدي ظهر امروز در اولین نماز جمعه سال 97 در مصلي امام (ره) پارس آباد با دعوت مردم به رعایت تقوای الهی و با اشاره به نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری، به مسئله اقتصاد مقاومتی و تحقق نیافتن این مهم توسط مسئولان اشاره کرد و در این خصوص اظهار داشت: تدابیر رهبر معظم انقلاب همواره حول محور رفع مشکلات و نیازهای جامعه است که از جمله آن می‌توان به نام‌گذاری امسال در همین مسیر اشاره کرد.

وي گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی، امسال را به نام حمایت از کالای ایرانی نامگذاری کرده‌اند که باید به واقع این پیام مورد توجه همگان قرار گرفته و آن را عملیاتی کنند.

امام جمعه موقت پارس آباد با بيان اينكه اگر مردم و مسئولان به شعار سال مقام معظم رهبري با ديد واجب شرعی به آن نگاه كنند اقتصاد مملکت‌ ما‌ حل شدنی است، افزود: ما‌ مردم انقلابی شهرستان پارس آباد از همه مسئولان نظام از مجلس شوراي اسلامي، قوه قضائيه و مخصوصا دولت و شخص رئيس جمهور اين است كه در خصوص شعار سال، شعاری عمل نکنند و واقعا در میدان عمل، خود را نشان دهند.

احمدي به موضوع قاچاق کالا و تاكيدات مقام معظم رهبري به برخورد مسئولان با اين قضيه نیز اشاره کرد و گفت: انتظار ما از رئيس جمهور محترم اين است که اهتمام جدی به قاچاق كالا داشته و با كالاهاي خارجي و قاچاقي كه مشابه بهتر آن در داخل كشورمان توليد مي شود مبارزه کنند؛ چرا كه كالاي قاچاق ضربه مهلکی به اقتصاد کشور وارد کرده‌ و موجب بوجود آمدن بیکاری زيادي می شود.

وي در ادامه خواستار توجه ويژه مسئولان استانی و شهرستانی به پارس آبادمغان شد و گفت: از مسئولان‌ مي خواهيم نگاه ویژه ای به اين منطقه كه قطب کشاورزی است داشته باشند و از نماینده مجلس و فرماندار شهرستان پارس آباد نيز انتظار داریم‌ در جذب سرمایه گذار تلاش کنند‌؛ چرا‌ که اين شهرستان قابليت فرآواني براي جذب سرمایه گذاري را دارد.

خطيب نمازجمعه موقت پارس آباد همچنين بر ضرورت حمايت و توجه‌ به بيشتر به مساله فرهنگ، خصوصا فرهنگ قرآنی در شهرستان پارس آباد تاكيد كرد.

/////

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد