سرویس: اجتماعی
کد خبر: 76277
|
10:24 - 1397/01/08
نسخه چاپی

در حاشيه ديدار نوروزي؛

فرماندار پارس آباد آرزوی یک معلول را برآورده کرد + عكس

فرماندار پارس آباد آرزوی یک معلول را برآورده کرد + عكس
فرماندر پارس آبادمغان در حاشيه دیدار نوروزی، آرزوی یکی از معلولان تحت پوشش بهزيستي اين شهر را برآورده کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازآران مغان، در حاشيه دیدار نوروزی فرماندار شهرستان پارس آباد با خانواده شهدا، ایثارگران و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی، اكبر صمدی آرزوی یک معلول را برآورده کرد.

در اين دیدار یک معلول تحت پوشش بهزيستي از فرماندارپارس آباد درخواست گوشی موبايل كرد و گفت: من هم مثل هم سن و سالهای خود آرزو دارم یک گوشی هوشمند داشته باشم اما به دلیل مشکلات معیشتی و داشتن سه معلول و یک پدر و مادر سالخورده و بیمار در خانواده هیچ وقت به آرزوی خود دست نیافته ام.

این معلول که توان حرکت جسمی ندارد و بخاطر داشتن خواهر، برادر معلول دیگر، پدر و مادر سالخورده و بیمار که از امکانات اولیه زندگی نیز محروم بود توسط اكبر صمدی فرماندار پارس آباد، یک گوشی هوشمند لمسی و یک عدد گوشی ساده به این دو برادر معلول تهیه و اهدا شود.

همچنین فرماندار پارس آباد از اداره بهزیستی شهرستان خواست تا برای این خانواده یک دستگاه ماشین لباسشویی و نیز هزینه مصالح ساختمانی تعمیرات مسکن را تامین کند.

صمدی با بيان اينكه خدمت به خلق الله عبادت است و باید برای خدمتگزاری به مردم با جان و دل در خدمتشان بود، از مسئولان ادارات خواست تا به مشکلات خانواده های نیازمند، تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی به نحو احسن رسیدگی كنند.

در حاشیه این دیدارها از خانواده های شهید شهرام رزمی، عیسی بهاری جانباز ۷۰ درصد و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی با حضور مسئولین ادارات شهرستان پارس آباد با هدایای نقدی و غیرنقدی تقدير شد.

///

///

///

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد