سرویس: اجتماعی
کد خبر: 76302
|
17:35 - 1397/01/10
نسخه چاپی

فرمانده مرزباني استان اردبيل خبر داد؛

کشف 154 سکه تاریخی در شهرستان پارس آباد/ 5 قاچاقچي عتيقه دستگير شد + عكس

	کشف 154 سکه تاریخی در شهرستان پارس آباد/ 5 قاچاقچي عتيقه دستگير شد + عكس
فرمانده مرزباني استان اردبيل از کشف 154 قطعه سکه تاريخي و دستگيري 5 قاچاقچي اشيای عتیقه در شهرستان مرزي پارس آباد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازآران مغان، سردار هوشنگ حسيني با اعلام اين خبر اظهار داشت: مرزداران هنگ مرزي پارس آباد در پي کسب اخبار مردمي مبني بر فعاليت تعدادي افراد سودجو که قصد معامله عتيقه های با ارزش در سطح مناطق مرزنشين شهرستان مرزي پارس آباد را دارند، موضوع را در دستور کار خود قرار مي دهند.

وي ادامه داد: مرزداران با همکاري پليس اطلاعات انتظامي شهرستان و با هماهنگي مقام قضائي تعدادي از اعضای باند قاچاق اشيای عتيقه را در حوزه مرزنشين شهرستان مرزي پارس آباد شناسايي و پس از تعقيب و مراقبت هاي نامحسوس موفق شدند در عملياتي غافلگيرانه سودا گران را در حين معامله دستگير کنند.

فرمانده مرزباني استان اردبيل افزود: مأموران با بازرسی و تفتیش خودورهاي متهمان تعداد 154 عدد سکه باستاني و تاريخي به ارزش یک میلیارد و 540 میلیون ریال، 2 قبضه قمه و 2 عدد افشانه دفاع شخصي را کشف کردند.

سردار حسيني در پایان خاطر نشان کرد: در اين راستا 5 نفر دستگير و 2 دستگاه خودرو توقيف و متهمان نيز پس از تشکيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شدند.

///

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد