سرویس: ورزشی
کد خبر: 76311
|
00:38 - 1397/01/13
نسخه چاپی

بردیف:

با بهترین تیم ایران بازی خواهیم کرد/تلاش می کنیم آنها دچار اشتباه شوند

با بهترین تیم ایران بازی خواهیم کرد/تلاش می کنیم آنها دچار اشتباه شوند
سرمربی نسف قارشی ازبکستان پیش از دیدار با پرسپولیس گفت:فردا بازی سختی مقابل پرسپولیس در انتظارمان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ماروزکول بردیف، سرمربی نسف قارشی در نشست خبری دیدار با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی سختی مقابل پرسپولیس در انتظارمان است. پرسپولیس تقریبا قهرمانی خود را در لیگ ایران تثبیت کرده است و در شرایط کنونی تمام تمرکزشان روی لیگ قهرمانان آسیا است.

این تیم اکنون بهترین تیم ایران است. تلاش کردیم که تیم را به بهترین شکل ممکن برسانیم. بازی فردا فرصت آخر ماست اگرچه فرصت بسیار اندکی را برای صعود داریم ولی با تمام قدرت وارد زمین بازی خواهیم شد.

وی افزود: در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به صورت باز بازی کردیم اگرچه نتیجه سنگینی را متحمل شویم. فردا در مقابل پرسپولیس باید یک بازی تاکتیکی از خود به نمایش بگذاریم. باید در این بازی برای برد وارد زمین بازی شویم. مشخص شد که چران فردا ما را همراهی نخواهد کرد زیرا مصدوم است و آماده بازی نمی باشد. باید به استراحت دهیم چون حضور او در بازی بعدی مهم است به همین خاطر ما با بازی دادنش او را به خطر نمی اندازیم.

سرمربی نسف در پایان گفت: ما بازی های پرسپولیس را آنالیز کردیم. پرسپولیس از لحاظ بدنی و تاکتیکی تیم قدرتمندی است که اشتباه نمی کند. ما در بازی فردا باید آنها را مجبور کنیم تا دچار اشتباه شوند. هواداران باید ما را در بازی فردا حمایت کنند تا با تمام قدرت وارد زمین بازی شویم.

منبع:فارس

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد