سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 76316
|
09:39 - 1397/01/13
نسخه چاپی

مراسم معنوی اعتکاف در شهر مرزی اصلاندوز مغان+تصاویر

 مراسم معنوی اعتکاف در شهر مرزی اصلاندوز مغان+تصاویر
همزمان با سراسر کشور آیین پرفیض و معنوی اعتکاف همزمان با سیزدهم رجب، ولادت حضرت علی (ع) در مساجد اصلاندوز با حضور معتکفین برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازارس تبار،ماه رجب ماه سلوک و زدودن زنگارهای شیطانی از آیینه دل است و عاکفان کوی دوست در خانه دوست پله های سلوک را پیموده و پله پله به خدا نزدیکتر می شوند.

متکلف باید حداقل سه روز کامل قبل از طلوع فجر روز 13 ماه رجب تا اذان مغرب روز سوم که پانزدهم ماه رجب است و این سه روز ایام البیض نام دارد در حال اعتکاف در مسجد بماند .

از قبل از طلوع فجر روز 13 رجب هر یک از معتکفین با کوله بارهای خود به طرف میعادگاه عاشقان در حرکت بودند که هر یک با چهره هایی متبسم و امیدوار بسوی خانه دوست قدم بر می دارند تا در این سه روز زنگار دل خود را از مادیات و مسائل دنیوی به دور بریزند و به دور از هیاهوی زندگی مادی چند روزی را با معبود خویش خلوت گزینند.

همزمان با سراسر کشور این مراسم معنوی در اصلاندوز نیز برگزار می شود که در این راستا حجت الاسلام "نوری"نماینده امام جمعه اصلاندوز امروز بهمراه فرمانده مرکز آموزش شهید مدنی و جانشین سپاه ناحیه عشایری و دیگر همراهان در جمع معنوی معتکفین سربازان مرکز آموزش شهید مدنی اصلاندوز در مسجد جامع و بانوان در مسجد صاحب الزمان(عج) محله قره قباق حضور یافتند.

اهدای هدایا به معتکفین سرباز و قرآن خوانی و سخنرانی از دیگر برنامه های اجرا شده در این مراسم معنوی بود.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد