سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 76334
|
23:09 - 1397/01/20
نسخه چاپی

فرمانده هنگ مرزی پارس آباد :

یک باند قاچاق اشیای عتیقه در اصلاندوز شناسایی و دستگیر شد

یک باند قاچاق اشیای عتیقه در اصلاندوز شناسایی و دستگیر شد
فرمانده هنگ مرزی پارس آباد گفت:ماموران اطلاعات هنگ مرزی پارس آباد توانستند یک نفر از اعضای باند قاچاق اشیاء عتیقه جات در شهرستان مرزی اصلاندوز را شناسایی و دستگیر کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ماسرهنگ راسخ غفارپور امروز در گفت و گو با خبرنگاران گفت:اطلاعات هنگ مرزی پارس آباد در پی کسب خبر از منابع در شهر مرزی اصلاندوز فردی به هویت معلوم الحال اقدام به نگهداری و فروش عتیقه جات با ارزش در سطح حوزه می کرد را در دستور کار خود قرار داده که توانستن با طرح ریزی و بر آورد اطلاعاتی را در حین معامله دستگیر کنند.
وی افزود.ماموران اطلاعات هنگ مرزی پارس آباد توانستند با بکار گیری از منابع فعال در سطح حوزه ماموریتی با همکاری پلیس پاوا انتظامی و با هماهنگی مقام محترم قضایی یک نفر از اعضای باند قاچاق اشیاء عتیقه جات در شهرستان مرزی اصلاندوز شناسایی کردند.

فرمانده هنگ مرزی پارس آباد اظهار کرد:ماموران موفق شدند پس از تعقیب و مراقبت های نامحسوس در عملیات غافلگیرانه در تفتیش و بازرسی از منزل تعداد دو عدد کوزه تاریخی،یک عدد خمره کوچک (قوری) بدونه دستگیره و در پوش،تعداد بیست و چهار عدد تکه سفالی و تاریخی،تعداد پنجاه عدد سنگ تزئینی کوچک،تعداددویست و هفتاد و دو عدد سنک رنگی،یک قبضه اسحله شکاری فاقدمجوز کشف و ضبط کنند.

فرمانده هنگ مرزی پارس آباد گفت:در این راستا تعداد یک نفر متهم دستگیر که مراتب پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد