سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 76338
|
09:53 - 1397/01/21
نسخه چاپی

فرماندار گرمی:

کارخانه تولید رب و کنسانتره میوه در گرمی احداث می‌شود

کارخانه تولید رب و کنسانتره میوه در گرمی احداث می‌شود
فرماندار شهرستان گرمی گفت: جواز تأسیس کارخانه تولید رب، کنسانتره میوه و بسته‌بندی حبوبات، غلات و برنج در گرمی به سرمایه‌گذار بخش خصوصی اعطا شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ماابراهیم امامی اظهار کرد: عملیات اجرایی احداث کارخانه تولید رب، کنسانتره میوه و بسته‌بندی حبوبات و غلات و برنج در گرمی در آینده نزدیک توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی در شهرک صنعتی گرمی مغان با سرمایه گذاری بالای 78 میلیارد ریال آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه ایجاد چنین مجموعه‌هایی یکی از نیازهای اساسی شهرستان گرمی مغان است، افزود: با توجه به ظرفیت کشاورزی منطقه ایجاد واحدهای تولیدی صنایع تبدیلی و تکمیلی محصولات کشاورزی، باغی و غلات یکی از اساسی‌ترین نیازهای شهرستان است.

رئیس شورای اشتغال و برنامه‌ریزی گرمی مغان بیان کرد: این مجموعه قادر خواهد بود به صورت مستقیم برای 66 نفر فرصت شغلی ایجاد کرده و زمینه ده‌ها شغل غیرمستقیم را فراهم می‌کند؛ همچنین دولت آمادگی کامل برای حمایت همه جانبه از چنین مجموعه‌هایی را دارد.

وی به ایجاد واحدهای تولیدی شیرآلات در شهرستان گرمی مغان اشاره کرد و گفت: برند شیرآلات بارش و قهرمان اکنون در شهرستان در حال تولید بوده و کارخانه‌های شیرآلات آویسا و نوآوران نیز در حال احداث است و به زودی عملیات احداث کارخانه شیرآلات آذرآب شروع می‌شود.

امامی تصریح کرد: کارخانه آذرآب نیز برای 100 نفر به صورت مستقیم فرصت شغلی ایجاد خواهد کرد و در مجموعه واحدهای جدید احداثی برای 600 نفر فرصت شغلی ایجاد می‌کند و با احتساب فعالیت 700 نفر نیروی کار در شیرآلات قهرمان، توان اشتغال‌زایی در حوزه صنعتی گرمی به یک هزار 300 نفر خواهد رسید.

وی همچنین از شروع احداث کارخانه تولید محصولات برقی در شهرستان گرمی مغان خبر داد و افزود: با راه‌اندازی این مجموعه‌های تولیدی شهرستان گرمی مغان نه تنها در استان بلکه در کل کشور به عنوان قطب صنعتی مطرح خواهد شد.

منبع:فارس

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد