سرویس: استانی
کد خبر: 76347
|
17:52 - 1397/01/21
نسخه چاپی

رژه نیروهای مسلح 29 فروردین در اردبیل برگزار می‌شود

 رژه نیروهای مسلح 29 فروردین در اردبیل برگزار می‌شود
فرمانده تیپ 40 متحرک هجومی ارتش اردبیل گفت: رژه نیروهای مسلح همزمان با سراسر کشور 29 فروردین در اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ماسرهنگ کریم چشک ، فرمانده تیپ 40 متحرک هجومی ارتش اردبیل با بیان این که برنامه‌های مهمی برای هفته ارتش در استان تدارک دیده است افزود: دیدار با امام جمعه اردبیل، برگزاری رژه و برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و دیدار باخانواده‌های معظم شهدااز جمله برنامه‌های تدارک دیده شده برای هفته ارتش است.

وی یکی از برنامه‌های بزرگ هفته ارتش را رژهروز ارتشدانست و گفت: برای برگزاری این رژه تدارکات  لازم فراهم شده است تا بار دیگر اقتدارنیروهای مسلحرا ببینیم.

فرمانده تیپ 40 متحرک هجومی ارتش اردبیل هم‌اکنون کشورمان از لحاظ امنیتی یکی از کشورهاب پیشتاز بوده و هیچ کس نمی‌تواند نگاه چپ به کشور داشته باشد.

چشک همچنین اظهار کرد: امنیت کشورمان مدیون شهدای والامقام است و ما قدردان خون شهدای والامقام هستیم و با جان و دل راه شهدا را ادامه می‌دهیم.

وی با اشاره به این که خانواده‌های معظم شهدا بزرگ‌ترین سرمایه برای ما هستند افزود: این خانواده‌های معظم با گذشت از جان و مال و فرزندانشان درس بزرگ شجاعت و فداکاری را به ما آموخته‌اند.

فرمانده تیپ 40 متحرک هجومی ارتش اردبیل گفت: ترویجفرهنگ ایثار وشهادترسالتی خطیر و حساس است که باید همگان به این امر توجه ویژ‌ه‌ای داشته باشیم چرا که رمز پیروزی کشورمان بوده است.

چشک افزود: با وحدت و همدلی مسئولان و مردم تمام توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان خنثی می‌شود و پیشرفت‌ها و اقتدار کشورمان در حوزه‌های مختلف رشد می‌یابد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد