سرویس: اجتماعی
کد خبر: 76389
|
11:02 - 1397/01/28
نسخه چاپی

استاندار اردبیل:

مبارزه با مواد مخدر باید از "گفتمان" به مرحله "اجرایی" برسد

مبارزه با مواد مخدر باید از "گفتمان" به مرحله "اجرایی" برسد
استاندار اردبیل گفت: مبارزه با مواد مخدر باید از مرحله گفتمان به مرحله اجرایی برسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مااکبر بهنام جو استاندار اردبیل صبح امروز در هفتمین همایش منطقه ای صیانت و گفتمان سازی اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر که در سالن ولایت برگزار شد اظهار کرد: برای داشتن جامعه ای پویا، توانمند و توسعه یافته باید در مسیر مبارزه با مواد مخدر حرکت کنیم.

وی با تاکید بر لزوم همگانی کردن مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: متاسفانه در بحث اعتیاد در استان همانند کل کشور، وضعیت مطلوبی نداریم، لذا باید نهادها، ادارات، دانشگاه‌ها و دیگر ارگان‌ها با برنامه ریزی مناسب و مشخص کردن وظایف خود، در راستای کند کردن روند رو به رشد اعتیاد در بین جوانان گام بردارند.

 بهنام‌جو به موضوع اشتغال در بحث پیشگیری از اعتیاد اشاره کرد و افزود: خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در استان، ایجاد اشتغال 20 هزار نفری در سال جاری هدف گذاری شده است.

استاندار اردبیل با بیان اینکه باید در راستای اشتغال افراد معتادی که ترک اعتیاد کرده‌اند نیز برنامه‌ریزی مناسب صورت گیرد گفت: ضرورت داردمبارزه با مواد مخدر از مرحله گفتمان به مرحله اجرایی برسد و در این مسیر اقدامات عملی دستگاه‌های مختلف باید یک امتیاز مثبت برای انها تلقی شود.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد