سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 76394
|
17:55 - 1397/01/28
نسخه چاپی

رئیس ستاد پشتیبانی مدافعان حرم استان اردبیل

کمک های مردمی به جبهه مقاومت باید شرعی، داوطلبانه و اختیاری باشد

کمک های مردمی به جبهه مقاومت باید شرعی، داوطلبانه و اختیاری باشد
رئیس ستاد پشتیبانی مدافعان حرم استان اردبیل: کمک های مردمی به جبهه مقاومت در سوریه و عراق باید شرعی، داوطلبانه و اختیاری باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازصبح مغان،امروز سه شنبه جلسه ستاد پشتیبانی مدافعان حرم حضرت زینب(س) شهرستان بیله سوار با حضور حسینی رئیس ستاد پشتیبانی مدافعان حرم استان اردبیل و جمعی از معتمدین و مسئولان شهرستانی در دفتر امام جمعه بیله سوار برگزار شد.

سیدحسینی در این نشست با تحسین اقدامات خیرین و معتمدین شهرستان در کمک به ستاد پشتیبانی مدافعان حرم اظهار داشت: کمک ها به جبهه مقاومت باید شرعی، داوطلبانه و اختیاری باشد.

وی گفت: مساجد و مخصوصا مساجدی که در ان نمازهای جماعات برگزار می شود یکی از مراکزی است که باید متولیان جمع آوری کمک ها اقدام به جمع اوری کمک های نمازگزاران بکنند .

وی با بیان اینکه هدف از کمک به جبهه مقاومت این است که این جبهه و مقاومت اسلامی از یاد نرود، یاداور شد: مساجد و محافل معنوی محلی مناسب برای جذب کمک های مردمی می باشد.

رئیس ستاد پشتیبانی مدافعان حرم استان همچنین کارکنان دولت و افراد خاص و خیر را نیز از دیگر گروه هایی برشمرد که می توانند به جبهه مقاومت کمک کنند.

در ادامه سرهنگ اختری فرمانده سپاه شهرستان بیله سوار نیز در این نشست ضمن قدردانی از زحمات مسئولان گذشته شهرستان در خصوص پشتیبانی از مدافعان حرم به عملکرد این ستاد پرداخت و اظهار داشت: کل مبلغ جمع آوری شده نقدی تا تاریخ 27/1/97 بیش از 148 میلیون و300 هزار تومان است که در کنار ان کمک هایی همچون گندم و جو نیز به ارزش 12 میلیون و 260 هزار تومان و سبدغذایی و  پوشاک به ارزش 146 میلیون و 233 هزار تومان که جمعا به ارزش 306 میلیون و 825 هزار و 100 تومان جمع اوری و تحویل ستاد شده است.

وی در ادامه گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری شهدای مدافعان حرم سه فضیلت و امتیاز ویژه دارند که یکی از اینها این است که از حریم اهل بیت در عراق وسوریه دفاع کرده و شهید شدند، دیگر اینکه اگر این شهدا نبودند ما باید در کرمانشاه و همدان می جنگیدیم و سوم اینکه اینها در غربت به شهادت رسیدند و پیش خدای متعال فراموش نمی شوند.

وی در انتها با بیان اینکه بسیج در جهان اسلام غوغا کرده است گفت: امروز در اکثر استانهای سوریه بسیج سازماندهی و تشکیل شده است و به امید خدا امروز سوریه به محل دفن سیاست های اسرائیل، آمریکا و انگلیس تبدیل شده است.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد