سرویس: اجتماعی
کد خبر: 76447
|
16:52 - 1397/02/16
نسخه چاپی

نماینده ولی فقیه در استان:

عزت و اقتدار کشور را مدیون تلاش های معلمان هستیم

عزت و اقتدار کشور را مدیون تلاش های معلمان هستیم
نماینده ولی فقیه در استان گفت : تربیت نیروهای انسانی ارزشمند در تمامی عرصه ها به دست معلمان کارآمد و ارزشی انجام می پذیرد و باید همیشه عزت و احترام معلمان خود را در جامعه حفظ کنیم .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان عصر امروز در آیین تجلیل از نو معلمان و دانشجویان معلم دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل که در مجتمع فرهنگی هنری فدک اردبیل برگزار شد با تبریک هفته معلم به تمامی معلمان شایسته و نو آموز اظهار داشت: شخصیتهای بزرگ جامعه، از جمله دانشمندان و ...، همه تربیت شده معلمین عزیز و گرانقدر جامعه هستند.

وی با بیان اینکه عزت و افتخارات کشور را مدیون معلمان جامعه هستیم افزود: تربیت نیروهای انسانی ارزشمند و بزرگ در تمامی عرصه ها به دست معلمان کارآمد و ارزشی انجام می پذیرد و باید همیشه عزت و احترام معلمان خود را در جامعه حفظ کنیم .

نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: معلم را خداوند متعال در ردیف خود قرار داده است و عجیب تر از همه این است که باارزش ترین رتبه و مقام در نزدپرودگار متعال مقام تعلیم و تربیت ایست.

آیت الله سید حسن عاملی افزود : برکت جامعه ما توسط بزرگانی است که آنان را معلم می نامیم .

در پایان این مراسم از نومعلمان و دانشجویان معلم دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل با حضور مسوولان استانی تجلیل و قدردانی شد.
 

انتهای پیام/ه

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد