سرویس: سبلان ما
کد خبر: 76466
|
11:40 - 1397/02/18
نسخه چاپی

۷۱۵۰ مددجوی اردبیلی به اردوهای زیارتی و فرهنگی اعزام شدند

۷۱۵۰ مددجوی اردبیلی به اردوهای زیارتی و فرهنگی اعزام شدند
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: هفت هزار و ۱۵۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل در سال۹۶ از اردوهای زیارتی و فرهنگی بهره‌مند شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،حسین دشتی مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل صبح امروز در حاشیه اعزام نخستین کاروان «شوق زیارت» به مشهد مقدس، با اشاره به اینکه هفت هزار و ۱۵۰ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد در سال گذشته راهی اردوهای زیارتی و فرهنگی و تربیتی شده‌اند، گفت: اردوهای زیارتی و فرهنگی با هدف تقویت و ارتقای روز افزون سطح معنوی، تحکیم بنیان خانوار، غنی سازی اوقات فراغت، ایجاد نشاط معنوی و تقویت روحیه خودباوری مددجویان برگزار می‌شود.

وی با اعلام اینکه چهار هزار نفر از مددجویان در سال گذشته در قالب طرح «شوق زیارت» و اردوهای زیارتی رهسپار مشهد مقدس شده‌اند، بیان کرد: طرح «شوق زیارت» یکی از طرح‌های مشارکتی کمیته امداد است تا با کمک خیران، مددجویانی که تاکنون توفیق زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) را نداشته‌اند، برای نخستین‌بار به مشهد مقدس اعزام شوند.

دشتی با بیان اینکه ۴۱۰ مددجوی تحت حمایت نیز در سال ۹۶ به عتبات عالیات اعزام شده‌اند، افزود: مددجویان اعزام شده در مدت یک هفته، بارگاه ملکوتی حضرت امام علی(ع) در نجف اشرف و حرم مطهر امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) را در کربلای معلی زیارت کرده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه خیران بیش از ۴۰۰ میلیون تومان در قالب طرح «شوق زیارت» به اعزام خانوار تحت حمایت به سفرهای زیارتی کمک کرده‌اند، گفت: بسیاری از مددجویان تحت حمایت در حسرت زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) و امام حسین(ع) قرار داشتند که نیکوکاران با کمک‌های خود آرزوی آنها را برآورده کردند.

وی با بیان اینکه تلاش داریم تا پایان سال‌جاری حدود دو هزار نفر از مددجویان تحت حمایت را در قالب طرح «شوق زیارت» به سفرهای زیارتی اعزام کنیم، اعلام کرد: مشارکت گسترده خیران در این طرح موجب می‌شود تا بتوانیم مددجویان بیشتری را رهسپار اردوهای زیارتی کنیم.

دشتی با اشاره به اینکه نخستین کاروان زیارتی «شوق زیارت» در سال‌جاری راهی مشهد مقدس شد، افزود: ۲۳۰ نفر از مددجویان در سال ۹۷ در قالب چهار کاروان زیارتی راهی حرم مطهر امام رضا(ع) شدند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه نیکوکاران می‌توانند برای مشارکت در طرح «شوق زیارت از طریق «اپلیکیشن سنا» به راحتی کمک‌های خود را به منظور اعزام مددجویان به مشهد مقدس و عتبات عالیات پرداخت کنند، گفت: همچنین شماره حساب ۰۱۰۳۸۱۰۳۸۱۰۰۱ نزد بانک ملی نیز برای دریافت کمک‌های مردمی در قالب طرح «شوق زیارت» اختصاص یافته است.

شایان ذکر است: دو هزار و ۷۴۰ نفر از مددجویان اردبیلی نیز در سال ۹۶ در اردوهای فرهنگی و تربیتی شرکت کرده بودند.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد