سرویس: حوزه و دانشگاه
کد خبر: 76477
|
20:29 - 1397/02/19
نسخه چاپی

طی حکمی از سوی وزیر علوم؛

سرپرست جدید دانشگاه محقق اردبیلی معرفی شد

سرپرست جدید دانشگاه محقق اردبیلی معرفی شد
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، دکتر عزیز حبیبی ینگجه را به سمت سرپرست جدید دانشگاه محقق اردبیلی منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، به نقل از ابصارخبر امروز منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، عزیز حبیبی ینگجه را به سمت «سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی» منصوب کرد.

در این حکم انتصاب آمده است:انتظار می ‌رود با بهره ‌مندی از تجارب همه اعضای هیات علمی دانشگاه و استفاده از تمامی ظرفیت ها و همچنین جامعه نیکوکاران حامی آموزش عالی، وظایف سرپرستی دانشگاه را بر پایه قوانین، سیاست ‌ها و برنامه‌ های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و مأموریت‌ های تعیین شده برای آن دانشگاه به انجام رسانید.

گفتنی است عزیز حبیبی ینگجه متولد شهرستان اردبیل، استاد تمام پایه ۲۸ رشته شیمی فیزیک در دانشگاه محقق اردبیلی است.
راهنمایی و مشاوره بیش از ۳۵ رساله دکتری تخصصی و پایان ‌نامه کارشناسی ارشد، چاپ ۱۴۰ مقاله در مجلات معتبر بین‌المللی (JCR) ،ارائه بیش از هفتاد مقاله در کنفرانس ‌های معتبر ملی و بین‌ المللی، انتخاب به عنوان شیمی فیزیکدان برتر کشور در سال ۱۳۹۶ توسط انجمن شیمی ایران، از جمله سوابق وی می باشد.
چندین بار انتخاب به عنوان پژوهشگر برتر دانشگاه و استان، چاپ هفت مقاله پر استناد و همچنین یک مقاله داغ (Highiy cited hot parers) ، عضو هیات تحریریه یک مجلهISI که توسط انجمن شیمی ایران چاپ می ‌شود با عنوان physical Chemistry Reaserch رئیس شعبه استانی انجمن نانو فناوری ایران و عضو کمیته شیمی فیزیک انجمن شیمی ایران از جمله فعالیت‌های علمی و پژوهشی وی است.
از جمله سوابق علمی – اجرایی دانشگاهی حبیبی ینگجه می‌ توان به معاون دانشکده، رئیس دانشکده، معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه و رئیس دانشگاه محقق اردبیلی اشاره کرد.
همچنین وی عضو هیات ممیزه، عضو کمیسیون دائمی هیات امنا و نیز عضو شورای دانشگاه محقق اردبیلی بوده است.
عضویت در هیات تعدادی از مؤسسات آموزش عالی و نیز مشاور علمی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی از دیگر فعالیت های وی است.

انتهای پیام/
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد