سرویس: اجتماعی
کد خبر: 76529
|
20:02 - 1397/02/25
نسخه چاپی

دادستان عمومی و انقلاب پارس آباد خبر داد؛

يك باند نزول خواری در پارس آبادمغان متلاشي شد/ برخورد قاطع دستگاه قضا با متظاهران به روزه خواری در ملا عام

يك باند نزول خواری در پارس آبادمغان متلاشي شد/ برخورد قاطع دستگاه قضا با متظاهران به روزه خواری در ملا عام
دادستان عمومی و انقلاب پارس آبادمغان از برخورد دستگاه قضا با روزه خواری در ملا عام و انهدام يك باند نزول خواري در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، سيد عبدالله طباطبايي روز سه شنبه در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر پارس آباد ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: ماه مبارک رمضان، از نظر سیاسی، اجتماعی و معنوی بستر بزرگی براي عبوديت و بندگي است كه همه ما باید تلاش کنیم در این ماه پر فضیلت از تمام خوبی ها و فضائل آن برخوردار شویم.

وي با بیان اینکه انجام مراحل امر به معروف و نهی از منکر در آموزه‌های دینی است، از برخورد با روزه خواری در ملاءعام خبر داد و گفت: با فرارسیدن ماه مبارک رمضان و لزوم حفظ حرمت این ماه، به طور جدی با متظاهران به روزه خواری در ملا عام برخورد خواهد شد.

دادستان عمومي و انقلاب پارس آبادمغان با اشاره به اينكه سال گذشته در ماه رمضان شعبه ويژه اي جهت رسيدگي به روزه خواری در ملاءعام تشكيل شده بود، تصريح كرد: امسال هم در این زمینه جلسات مختلفی با قضات برگزار که با کسانی که توسط نیروی انتظامی دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شوند، برخورد قاطع صورت گیرد.

طباطبايي افزود: در زمینه پیشگیری از روزه‌ خواری در ملأعام، کار مسئولان و روحانيون به ویژه متولیان فرهنگی همچون اداره تبليغات اسلامي و فرهنگ و ارشاد خطیرتر و مضاعف است که می‌طلبد وظیفه و نقش خود را به نحو احسن انجام دهند.

وي به ضرورت برنامه ریزی برای فضاسازي شهر پارس آباد در آستانه ماه مبارك رمضان اشاره و بيان كرد: در حالی کمتر از دو روز تا شروع ماه مبارک رمضان باقی نمانده، که هنوز خبری از فضاسازی معنوي شهر نیست.

دادستان عمومي و انقلاب پارس آبادمغان در ادامه همچنين از انهدام يك باند نزول خوار در اين شهرستان مرزي خبرداد و گفت: این باند نزول خوار بصورت گسترده در سطح شهرستان پارس آباد فعالیت می کرد كه توسط منابع اطلاعاتي شناسایی و متلاشی شد.

////

///

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد