سرویس: سبلان ما
کد خبر: 76555
|
11:36 - 1397/02/29
نسخه چاپی

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان:

سریال شاه اسماعیل صفوی در اردبیل ساخته می شود

سریال شاه اسماعیل صفوی در اردبیل ساخته می شود
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: در قالب یک تفاهم نامه فی مابین سه دستگاه اجرایی، ساخت سریال شاه اسماعیل صفوی در این استان پیگیری می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،نادر فلاحی سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل  اظهار داشت: سریال  شاه اسماعیل صفوی در قالب تفاهم‌نامه مشترک بین صدا و سیمای مرکز استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل میراث فرهنگی استان تولید خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ساخت این سریال با مدیریت استانداری پیگیری می‌شود، تصریح کرد: با توجه به نزدیک بودن روز اردبیل ساخت این سریال در دست پیگیری است و امیدواریم بتوانیم در این زمینه به زودی اقدامات عملی را شاهد باشیم.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل بیان کرد: شاه اسماعیل صفوی از چهره‌های برجسته تاریخی و فرهنگی استان اردبیل بوده و تاثیرگذاری خدمات وی در زمان حکومت صفوی و پس از آن قابل توجه است.

فلاحی با بیان اینکه شاه اسماعیل صفوی توانست در دوران سلطنت خود فرمانروایی واحد در سرحدات کشور حاکم سازد، گفت: از سویی اعلام شیعه به عنوان مذهب رسمی کشور از اقدامات شایان توجه نواده شیخ صفی‌الدین اردبیلی است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل افزود: معرفی شخصیتی همچون شاه اسماعیل صفوی رسالت دستگاه‌های فرهنگی است و امید می رود در خصوص ساخت سریال این شخصیت فرهیخته فرهنگی تصمیماتی در کمترین زمان اتخاذ شود.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد