سرویس: سبلان ما
کد خبر: 76558
|
17:50 - 1397/02/29
نسخه چاپی

استاندار اردبیل:

تولیدات دانشگاهی باید به سمت بازار کاربردی و برندسازی سوق داده شوند

	تولیدات دانشگاهی باید به سمت بازار کاربردی و برندسازی سوق داده شوند
استاندار اردبیل در جمع روسا و اساتید دانشگاه های اردبیل به حلقه مفقوده توسعه استان اشاره کرد و گفت: مقالات و تولیدات علمی دانشگاه ها باید به سمت بازار کاربردی و برندسازی سوق داده شوند تا بتوان شاهد اتصال ارتباط دانشگاه با صنعت و ارتباط متقابل با جامعه شد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اکبر بهنام جو استاندار اردبیل در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه محقق با بیان اینکه  دانشگاه باید بتواند خانواده بزرگ دانشگاه را در راستای ماموریت های خودش جلو برده و از پتانسیل های تمام اساتید استفاده کند، گفت: دانشگاه باید برای استان فرهنگ ساز باشد و علاوه بر آن باید در زمینه رفع مشکلات بیرون از دانشگاه هم تاثیرگذار باشند.

وی با بیان اینکه در استان به تمام دانشگاه ها نیازمند هستیم، ادامه داد: دانشگاه خوب باید هر روز نوآوری داشته باشد و در استانی مانند استان اردبیل که دارای پتانسیل های زیاد در حوزه های مختلف است باید این نوآوری ها بیشتر هم باشد.

بهنام جو با اشاره به اینکه دانشگاه را جزیره جدا از استان و جامعه نمی دانیم، اضافه کرد: مقالات و تولیدات علمی دانشگاه ها باید به سمت بازار کاربردی و برندسازی سوق داده شوند.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد