سرویس: حوزه و دانشگاه
کد خبر: 76572
|
18:35 - 1397/03/02
نسخه چاپی

یک رزمنده دوران دفاع مقدس:

وحدت و همبستگی، مهمترین پیام سوم خرداد است

وحدت و همبستگی، مهمترین پیام سوم خرداد است
یک رزمنده دوران دفاع مقدس، از جنگ ایران و عراق بعنوان تکرار نبرد طالوت با جالوت نام برد و گفت: وحدت و همبستگی، در واقع مهمترین پیام "سوم خرداد" است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،مصطفی حسینی یکی از رزمندگان اردبیلی حاضر در عملیات بیت المقدس در جمع دانشجویان بسیجی به تشریح آزادسازی خرمشهر پرداخت و گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران و به خطر افتادن منافع استکبار در کشور، آنها فکر می کردند می توانند با راه اندازی یک جنگ فرسایشی جلوی پیشرفت انقلاب اسلامی در منطقه و جهان را بگیرند به همین خاطر استکبار جهانی با مشارکت بیش از 50 کشور غرب و شرق در صدد برآمد تا با پشتیبانی از صدام بتواند به مقصود خود برسد.

وی کارشکنی عوامل خود فروخته داخلی چون بنی صدر خائن در اوایل جنگ را مهمترین عامل ناکامی نیروهای داخلی در برابر هجوم دشمنان دانست و گفت: بعد از فرار این خائن، نیروهای ایرانی با اتحاد توانستند ظرف یکسال بیش از 4 عملیات بزرگ را توام با موفقیت به پایان برسانند.

حسینی از عملیات های ثامن الائمه،طریق القدس، فتح المبین و بیت المقدس بعنوان عملیات هایی نام برد که رزمندگان اسلام بعد از فرار بنی صدر از کشور ظرف چند ماه توانستند با موفقیت انجام داده و علاوه بر آزادسازی بخش اعظم خاک های اشغال شده توسط دشمن، تلفات سنگینی نیز به آنها وارد کنند.

وی دوران خفقان بنی صدر را یادور شد و گفت: زمانیکه این خائن خود فروخته وارد مناطق عملیاتی می شد چیزی جز بذر ناامیدی و یاس در دل رزمندگان نمی کاشت، اما برخلاف او وقتی مقام معظم رهبری از جبهه ها بازدید می کردند،چیزی جز روحیه امید و خودباوری به رزمندگان اسلام تزریق نمی شد.

این پیشکسوت دوران دفاع مقدس با بیان اینکه جنگ ایران و عراق در واقع تکرار نبرد طالوت و جالوت در عصر حاضر بود گفت: رزمندگان اسلام تنها در سایه ایمان به خداوند متعال، توکل برخدا و وحدت و یکدلی توانستند بعد از 8 سال جنگ تن به تن، استکبار با آن همه هیمنه اش را شکست دهند.

حسینی در ادامه سخنان خود به تشریح پیام حماسه سوم خرداد پرداخت و گفت: خودباوری، ایستادگی در برابر ظلم و حفظ وحدت و همبستگی و کار و تلاش مجاهدانه مهمترین پیام روز تاریخ ساز سوم خرداد است.

وی در پایان سخنان خود به مقایسه وضعیت فعلی کشور با دوران اولیه انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی پرداخت و گفت: امروز هم مثل آن دوان وضعیت مشخصی در کشور حاکم نیست و کوتاه فکران داخلی با اطاعت از اربابان خود باعث رنجش مردم می شوند.

این رزمنده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه انقلاب اسلامی امانتی است که باید به صاحب اصلی ان یعنی "حضرت بقیه الله" برسد گفت: امروز هدف استکبار از حمله به ایران، از بین بردن کانون استکبار ستیزی در جهان است چراکه ایران اسلامی با موفقیت های پیاپی خود و دست یابی به پیشرفته ترین تکنولوژی‌ها به الگویی خوب برای کشورهای اسلامی و آزادی خواه جهان تبدیل شده است.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد