سرویس: حوزه و دانشگاه
کد خبر: 76576
|
19:50 - 1397/03/02
نسخه چاپی

رئيس نهاد رهبري دانشگاه آزاد اردبيل:

بازخواني روزهاي جنگ و انقلاب یک ضرورت است

بازخواني روزهاي جنگ و انقلاب یک ضرورت است
رئيس نهاد رهبري دانشگاه آزاد اردبيل ظهر امروز در جمع دانشگاهیان این دانشگاه به تبیین اهمیت بازخوانی تاریخ جنگ ایران و عراق پرداخت وگفت:آنچه وظيفه ماست بازخواني روزهاي انقلاب است زيرا كه جوانان ما از آن چه براي انقلاب گذشته، آگاه نيستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،نشست بصیرت افزایی سالروز حماسه سوم خرداد با حضور دانشگاهیان دانشگاه ازاد اردبیل و سخنرانی حجت الاسلام سیف اله مدبر رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه ازاد استان در مسجد این دانشگاه برگزار شد.

حجت الاسلام مدبر در این نشست بر ضرورت بازخواني روزهاي جنگ و انقلاب در محيط هاي دانشگاهي تاكيد كرد و گفت: آنچه وظيفه ماست بازخواني روزهاي انقلاب است زيرا كه جوانان ما از آن چه براي انقلاب گذشته، آگاه نيستند.

وی افزود: در بسياري از كشورهايي كه جنگ شده است، همه مردم از كوچك و بزرگ اطلاعات كافي از تاريخ جنگ دارند و براي خود تاريخ زيبايي از جنگ آفريده اند ولي ما در اين زمينه كوتاهي كرده ايم و حق شهدا را درست ادا نكرده ايم.

مدبر به چهلمین سالروز انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در چهلمين سال انقلاب اسلامي به مرحله بلوغ انقلاب رسيده ايم و بايد تلاش كنيم ياد و نام شهداي جنگ و انقلاب را زنده نگه داريم.

وی افزود: دشمن تلاش مي كند ما را به انقلاب، جنگ، شهدا و رزمندگان بدبين كند و اين رسم نظام سلطه است و آگاهي به اين امر باعث مي شود از شعائر خود بهتر دفاع كنيم.

این استاد حوزه و دانشگاه در پایان سخنان خود  به مدل های حفظ ارزش های انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دانشگاه مي تواند مدل حفظ ارزش هاي نظام و انقلاب را ارايه كند و من از استادان و دانشجويان مي خواهم در اين زمينه با جديت فعاليت كنند و در انتخاب موضوع هاي پايان نامه اين امر مهم را در نظر بگيرند.

 

رئيس نهاد رهبري دانشگاه آزاد اردبيل:
رئيس نهاد رهبري دانشگاه آزاد اردبيل:
رئيس نهاد رهبري دانشگاه آزاد اردبيل:

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد