سرویس: سبلان ما
کد خبر: 76589
|
09:16 - 1397/03/06
نسخه چاپی

همزمان با دهه کرامت

جشنواره سراسری مسابقه کتابخوانی "رضوی "در اردبیل برگزار می‌شود

جشنواره سراسری مسابقه کتابخوانی "رضوی "در اردبیل برگزار می‌شود
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: طبق تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های انجام یافته همزمان با دهه کرامت هشتمین جشنواره سراسری کتابخوانی رضوی در کتابخانه‌های عمومی استان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، رباب عزیزخانی ظهر دیروز در جلسه انجمن مشترک کتابخانه‌های عمومی شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: طبق تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های انجام یافته همزمان با دهه کرامت هشتمین جشنواره سراسری کتابخوانی رضوی در کتابخانه‌های عمومی استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به این که این جشنواره در سه رده سنی کودکان، نوجوانان، بزرگسالان و بخش خانوادگی برگزار می‌شود افزود: علاقه‌مندان می‌توانند برای دسترسی به منابع این جشنواره به کتابخانه‌های عمومی مراجعه کرده و یا به سایت اینترنتی www.iranpl.ir مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل با اشاره به برگزاری اختتامیه جشنواره نیز گفت: اختتامیه این جشنواره نیز در ایام دهه ولایت با حضور افراد و خانواده‌های برگزیده در سطح ملی برگزار می‌شود و جوایزی ارزنده و نفیس برای برگزیدگان در نظر گرفته شده است.

عزیزخانی با اشاره به اجرای طرح پایلوت کتابخوانی در سه کتابخانه استان نیز بیان کرد: اجرای این طرح با هدف ارتقای توانمندیهای فکری و ذهنی و تقویت کتابخوانی اعضای کتابخانه مد نظر قرار گرفته که بی‌شک سبب ارتقای روحیه خلاقیت و کتابخوانی اعضای کتابخانه می‌شود.

وی اظهار کرد: به منظور دستیابی به خروجی‌های مناسب در این زمینه استفاده از شیوه‌ها و سبک‌های جدید برای کودکان برای اجرای طرح‌های کتابخوانی و برنامه‌های فرهنگی در دستور کار قرار گرفته که انتظار می‌رود بتوانیم به اهداف مورد نظر و مطلوب در این زمینه دست یابیم.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد