سرویس: سبلان ما
کد خبر: 76637
|
11:12 - 1397/03/18
نسخه چاپی

حاشیه نگاری سبلان ما از راهپیمایی روز قدس

حاشیه نگاری سبلان ما از راهپیمایی روز قدس
دقایقی پیش با آغاز مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در اردبیل فریاد "مرگ بر اسرائیل"، "مرگ بر آمریکا" در این شهر طنین انداز شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، مردم ولایتمدار و روزه‌دار استان اردبیل از آغازین ساعات شروع راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور پرشور خود بار دیگر حماسه‌ای بزرگ خلق کردند.

امروز در حالی که بوی تند باروت همچون گذشته از سرزمین خوشه های زیتون به مشام می رسید و حملات بی رحمانه  متجاوزان مردم غزه را به خاک و خون می کشید کیلومترها  آن طرف تر کودکان اردبیلی نیز فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.

ولی نظرپور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در جمع راهپیمایان گفت: روز جهانی قدس به عنوان روز مبارزه با ظلم و جور نامگذاری شده و ملت همیشه بیدار ایران بار دیگر در این روز عظیم خشم وانزجار خود را نسبت به رژیم صهیونیستی اسرائیل نشان دادند.

وی افزود:دفاع از حق مظلوم مردم فلسطین در سال‌های گذشته با حضور حماسی مردم به اثبات رسید و بی‌شک امسال باشکو‌ه‌تر و باصلابت‌تر از سال گذشته این مهم تحقق خواهد یافت و استکبار جهانی جواب دندان‌شکن ملت ایران را خواهند دریافت.
 
راهپیمایی روز جهانی قدس - ابصارنیوز

در مرکز استان اردبیل راهپیمایان در حالی که فریاد خشم ، نفرت و انزجار خود را از ترور، اشغال و قتل‌عام فلسطینیان قهرمان. بر سر استکبار جهانی فرو می ریزند از دو مسیر ایستگاه سرعین(آقایان) و میدان شریعتی(خانم ها) به سمت میدان مصلی اردبیل درحال حرکت هستند.

راهپیمایی روز قدس در شهر اردبیل از ساعت 11 صبح امروز آغاز شده  پس از قرائت بیانیه راهپیمایی روز قدس، نماز جمعه به امامت آیت الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل اقامه خواهد شد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد