سرویس: اجتماعی
کد خبر: 76638
|
13:16 - 1397/03/18
نسخه چاپی

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل در واکنش به کمپین «نه به صندوق صدقات»:

زکات جمع‌آوری‌شده در هر منطقه در همان محل هزینه می‌شود

زکات جمع‌آوری‌شده در هر منطقه در همان محل هزینه می‌شود
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل راه اندازی کمپین "نه به صندوق صدقات" را دسیسه دشمنان نظام برای بی‌اعتماد کردن مردم نسبت به کمیته امداد عنوان کرد و گفت: براساس دستورات دینی زکات جمع‌آوری شده در هر منطقه، در همان محل هزینه می‌شود .

حسین دشتی مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل صبح امروز در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفتگو با خبرنگارسبلان‌ما،،راه اندازی کمپین "نه به صندوق صدقات" را دسیسه دشمنان نظام برای بی‌اعتماد کردن مردم نسبت به کمیته امداد عنوان کرد و گفت: کمیته امداد شرعا و عرفا حق جابجایی صدقات و کمک‌های مردمی را نه تنها به خارج از کشور بلکه از شهری به شهر دیگر را نیز ندارد.

وی با بیان اینکه کمیته امداد، هر ساله در روز جهانی قدس، صندوق هایی در مسیر راهپیمایی جهت کمک به مردم فلسطین اختصاص می‌دهد گفت: این کمک‌ها از طریق مراجع قانونی به دست مردم مظلوم فلسطین می‌رسد که ارتباطی به صدقات و کمک‌های داخلی ندارد.

دشتی اظهار کرد: براساس دستورات دینی نیز زکات(صدقات) جمع‌آوری شده در هر منطقه، در همان محل هزینه می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل با بیان اینکه حمایت و کمک‌های مردمی در شب‌های احیاء نسبت به سال گذشته افزایش 30 درصدی داشته است اظهار کرد: جوسازی‌های اخیر صرفا در جهت بی‌اعتماد کردن مردم به کمیته امداد بود که خوشبختانه با هوشیاری مردم متدین استان و حمایت مسئولان از کمیته، این توطئه و دسیسه خنثی شد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد