کد خبر: 76640
|
14:12 - 1397/03/18
نسخه چاپی

وزیر سابق امور خارجه کشور در اردبیل

روز قدس، زمینه‌ساز تحقق نابودی رژیم جعلی صهیونیستی در جهان است

روز قدس، زمینه‌ساز تحقق نابودی رژیم جعلی صهیونیستی در جهان است
وزیر سابق امور خارجه کشور در اردبیل گفت:روز قدس نیز به طور قطع زمینه‌ساز تحقق نابودی رژیم جعلی صهیونیستی خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، منوچهر متکی وزیر سابق امور خارجه کشور پیش از ظهر امروز در مراسم راهپیمایی روز قدس در اردبیل  به بیان تاریخچه روز قدس پرداخت و گفت: رژیم جعلی اسرائیل توسط آمریکا به منظور ایجاد یک غده سرطانی در قلب جهان اسلام به منظور سیطره بر مسلمانان و حکومت بر کشورهای اسلامی منطقه شکل گرفت.

وی با بیان اینکه بعد از جنگ جهانی دوم و با گذشت سه سال از این جنگ زمینه رسمیت بخشیدن به رژیم جعلی اسرائیل در یک سرزمین غصبی که قبله نخست مسلمانان بوده ایجاد شد،گفت: با این کار تمامی کشورهای اسلامی منطقه گرفتار جنگ و درگیری شدند.

وزیر سابق امور خارجه  کشور در ادامه سخنان خود تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران در مقابل این رژیم جعلی ایستادگی کرد که به تعبیر خود سران رژیم صهیونیستی انقلاب اسلامی ایران چون زلزله‌ای به جان اسرائیل افتاده و مانع فعالیت‌های آنها شده است.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه ملت ایران امسال چهلمین سال متوالی است که با حضور در راهپیمایی روز قدس از مردم مظلوم فلسطین حمایت می کند، گفت: امروز به غیر ایران در سراسر جهان نیز این راهپیمایی‌ها خواب رژیم صهیونیستی را آشفته کرده است.

متکی گفت: آمریکا که ایجادکننده این رژیم جعلی است شکست نقشه‌های شوم خود را در کشورهای منطقه از جمله یمن، عراق، سوریه و افغانستان احساس کرده وروز قدس نیز به طور قطع زمینه‌ساز تحقق نابودی رژیم جعلی صهیونیستیخواهد بود.

وی در پایان سخنان خود به تشریح دلایل حمایت از فلسطین پرداخت و گفت: حمایت ایران از فلسطین به دلیل دو منطق روشن است که منطق نخست کمک به مسلمانی است که ظالمان بر آنها حاکم شده و آنها را مورد کشت و کشتار قرار می‌دهند.

متکی دفاع از منافع ملی و امنیت جمهوری اسلامی را دومین دلیل ایران جهت دفاع از فلسطین عنوان کرد و گفت:  سرنوشت رژیم صهیونیستی بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید، چیزی جز نابودی نخواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد