سرویس: اصلاندوز
کد خبر: 76643
|
20:27 - 1397/03/18
نسخه چاپی

اینجا اصلاندوز مغان؛نقطه صفر مرزی ایران و آذربایجان/راهپیمایی روز قدس،قوی‌تر و پُرشورتر از سال های گذشته رقم خورد

	اینجا اصلاندوز مغان؛نقطه صفر مرزی ایران و آذربایجان/راهپیمایی روز قدس،قوی‌تر و پُرشورتر از سال های گذشته رقم خورد
همزمان با روز جهانی قدس، فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا مردم شهیدپرور و انقلابی اصلاندوز در دفاع از مردم مظلوم فلسطین، طنین انداز شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،امروز آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان است، جمعه ای با درایت و تدبیر و به ویژه دور اندیشی امام راحل(ره) با عنوان روز قدس نامگذاری شد تا ملت های آزاده جهان به حمایت از مظلومان زمان متحد به پا خیزند.

و امروز همزمان با روز جهانی قدس مردم شهیدپرور و انقلابی اصلاندوز مغان به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا در این خطه مرزی کشور در دفاع از مردم مظلوم فلسطین، طنین انداز شد.

امروز روز جهانی قدس است، روزی که برای اتحاد مسلمانان و در حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین نامگذاری شده و به امید آزادی قدس شریف نامگذاری شده است.

امروز همه مردم حضور داشتند، قشرهای مختلف مردم با هر سلیقه و گرایش سیاسی، چرا که معتقد هستند قدس متعلق به جهان اسلام است و روزی فرا می رسد که آزاد می شود و جملگی اذعان دارند که نطفه اسرائیل در امریکا بسته شده است و باید این جنایتکاران جهانی از صفحه روزگار محو شود.

آمریکا شیطانی بزرگی است که در یک مسیر با صهیونیست حرکت می کند، شیطان بزرگ، شیطان است و به گفته قرآن اگر ما پیروزی می خواهیم باید شیطان را دشمن بدانیم و در این راه به طور عملی وارد میدان شویم.

مرگ بر امریکا و اسرائیل از محوری ترین و کلیدی ترین شعارهای روز قدس است، ریشه غده سرطانی اسرائیل توسط امریکا در منطقه کاشته شده است و خوشبختانه به گفته سران غاصب اسرائیلی روز قدس خار چشم اسرائیل شده است.

به گزارشارس تبار،در راهپیمایی روز جهانی قدس پس از به آتش کشیده شدن پرچم رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار مراسم گرامیداشت روز قدس با سخنرانی حجت الاسلام اکبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه عشایری و قرائت بیانیه در مسجد جامع اصلاندوز برگزار شد.

اصلاندوز در 200 کیلومتری شمال غربی استان اردبیل واقع شده و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان است.

 

 

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد