کد خبر: 76655
|
16:34 - 1397/03/22
نسخه چاپی

برخورد پژو پارس با كاميون در پارس آباد 3 كشته و يك مجروح بر جاي گذاشت + عکس

 برخورد پژو پارس با كاميون در پارس آباد 3 كشته و يك مجروح بر جاي گذاشت + عکس
بامداد امروز تصادف يكدستگاه سواري پژو پارس با كاميون در سه راهي روستاي پاراقشلاق - عبدالرضاآباد در پارس آباد منجر به کشته شدن 3 نفر و مجروح شدن يك نفر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،در این تصادف که در سه راهی روستای پاراقشلاق پارس آباد رخ داد، سرنشینان خودروی پژو که همگی اعضای یک خانواده اهل روستاي فیروز آباد از توابع شهرستان پارس آباد بودند، کشته و مجروح شدند.

طاعتی رییس هلال احمر شهرستان پارس آباد گفت: این تصادف به حدی دلخراش بود که حادثه دیدگان توسط ست امداد نجات اورژانس و هلال احمر رها سازی شده و توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان امام خمینی(ره) پارس آباد انتقال داده شدند.

دکتر سرباززاده رییس بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان پارس آباد نیز افزود: مجروح این حادثه یک خانم میانسال است که دچار شکستگی اندام تحتانی، مهره های کمر و فک تحتانی شده و در حال حاضر توسط تیم پزشک بیمارستان در حال مداوا می باشد.

رئيس پلیس راه سربند مغان نیز علت حادثه را، عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده پژو پارس اعلام کرد و گفت: با توجه به شروع فصل برداشت محصولات كشاورزی در منطقه و كم عرض بودن جاده های مواصلاتی، همه ساله شماری از شهروندان به دلیل بی توجهی به قوانین راهنمایی و رانندگی و هشدارهای ماموران پلیس داغدار می شوند.

سرگرد دولتی افزود: 70 در صد از تصادفات منجر به فوت استان در جاده مواصلاتی مغان و در شهرستان پارس آباد رخ می دهد.

///

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد