سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 76660
|
11:05 - 1397/03/27
نسخه چاپی

رییس آموزش و پرورش اصلاندوز:

پایه دوازدهم از مهر 97 در مدارس متوسطه استقرار می یابد

پایه دوازدهم از مهر 97 در مدارس متوسطه استقرار می یابد
رییس آموزش و پرورش اصلاندوز از استقرار پایه دوازدهم از سالتحصیلی جدید در دوره متوسطه دوم خبر داد و بر تشکیل کارگروهای شورای پروژه مهر در اداره و مدارس تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،ارس تبار،قدرت مهرآوران امروز در جلسه مدیران متوسطه دوه اول و دوم اصلاندوز،ضمن تقدیر و تشکر از تلاشهای مدیران مدارس در راستای اجرای هرچه بهتر برنامه های آموزشی و پرورشی مدارس منطقه گفت:هدایت تحصیلی دانش آموزان امری ریشه ای و بنیادی است که نیازمند مشارکت دانش آموزان، اولیا و مشاوران مدارس است

وی از استقرار پایه دوازدهم از سالتحصیلی جدید در دوره متوسطه دوم خبر داد و افزود:در اداره آموزش و پرورش منطقه با برنامه ریزی و توجه به توزیع متناسب رشته ای و معرفی رشته ها و مشاغل مختلف تلاش شده است تا دانش آموزان با انجام هدایت تحصیلی مطلوب به خوبی بتوانند مسیر آینده شغلی خود را به درستی ترسیم کنند.

همچنین تقی حضور معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش منطقه اصلاندوز با اشاره به اینکه در سال تحصیلی جدید هدایت تحصیلی دانش‌آموزان بر اساس توافق نامه متوازن رشته های آموزش متوسطه در پایان پایه نهم انجام شده است گفت:دانش آموزان پایه نهم با توجه به برگ هدایت تحصیلی در اسرع وقت نسبت به ثبت نام در پایه دهم اقدام کنند.

وی افزود:با توجه به اینکه از مهر 97 پایه دوازدهم در دوره متوسطه دوم استقرار می یابد در راستای اجرای مطلوب آن برنامه ریزی های لازم برای توانمندسازی دبیران از طریق برگزاری کارگاهها و دوره های ضمن خدمت و تخصیص تجهیزات لازم به مدارس انجام شده است.

حضور با تاکید بر برگزاری کلاسهای تابستانی در مدارس متوسطه از مدیران مدارس خواست تا نسبت به اطلاع رسانی و ثبت نام به موقع دانش آموزان در پایه های مختلف طبق دستورالعمل نظام آموزشی و با در نظر گرفتن توزیع متوازن رشته ها اقدام کنند.

مهرآوران رئیس اداره آموزش و پرورش اصلاندوز همچنین در جلسه ستاد پروژه مهر با اشاره به اهم فعالیت ها و اقدامات اساسی صورت گرفته توسط اعضای شورای پروژه مهر در سال گذشته، از اعضاء پروژه مهر تقدیر و تشکر کرد.

 

وی گفت:اجرای دقیق تمامی بندها و نکات اساسی شیوه نامه پروژه مهر و نظارت بر عملی کردن تصمیمات و مصوبات جلسات و پیگیری مسائل و مشکلات مدارس بویژه مسائل مربوط به سازمان دهی نیروی انسانی، ساماندهی فضای فیزیکی مدارس، تجهیزمدارس با وسایل آموزشی، کمک آموزشی، پرورشی، ورزشی و بهداشتی بسیار مهم و قابل پیگیری است.

رئیس آموزش و پرورش اصلاندوز ضمن تاکید بر تشکیل کارگروهای شورای پروژه مهر در اداره و مدارس،خواستار تلاش و فعالیت بیشتر اعضای کارگروه ها پروژه مهر و مدیران مدارس جهت شاداب سازی و بازگشایی هرچه بهتر و باشکوه تر مدارس نسبت به سالهای گذشته شد.

در پایان این جلسه هر یک از اعضاء نظرات و پیشنهادات خود را ارائه و تصمیمات لازم جهت آماده سازی مدارس منطقه برای شروع هرچه بهتر سالتحصیلی 98-97 اتخاذ شد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد