سرویس: استانی
کد خبر: 76661
|
13:04 - 1397/03/29
نسخه چاپی

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خبر داد؛

برگزاری شصت و یکمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان به میزبانی اردبیل

برگزاری شصت و یکمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان به میزبانی اردبیل
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از برگزاری شصت و یکمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان از تاریخ 23 الی 26 مرداد ‌امسال در مشگین شهر اردبیل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،سید ناصر اسحاقی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل قبل از ظهر امروز در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد اظهار کرد: شصت و یکمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان از تاریخ 23 تا 26 مرداد ماه 1397 در مشگین شهر اردبیل برگزار می شود.

اسحاقی از حضور هنرمندان 10 استان در این جشنواره خبر داد و گفت: این جشنواره با حضور استان های گیلان، زنجان، قزوین، البرز، مازندران، گلستان، سمنان، خراسان شمالی، خراسان رضوی و اردبیل برگزار خواهد شد.

وی، شهرستان مشگین شهر را به دلیل حضور ایلات و عشایر، بهترین منطقه برای برگزاری این جشنواره عنوان کرد و گفت: این شهرستان به لحاظ تاریخی و فرهنگی از ظرفیت مناسبی  برای برگزاره جشنواره برخوردار است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل بیان کرد: پیش بینی می شود 200 هنرمند در این جشنواره حضور داشته باشند و امیدواریم هنرمندان اردبیلی هم درخشش خوبی داشته باشند.

وی در ادامه  در خصوص اهمیت سینمای جوان اظهار کرد: فیلمسازان از طریق سینمای جوان می توانند شناخته شوند.

اسحاقی در پایان با بیان اینکه اساتید کشوری و استانی داوری این جشنواره را بر عهده خواهند گرفت  افزود: نزدیک 200 میلیون تومان اعتبار به این جشنواره تخصیص یافته است.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد