سرویس: اردبیل
کد خبر: 76678
|
15:24 - 1397/04/03
نسخه چاپی

استاندار اردبیل عنوان کرد؛

دریافت چک وسفته در تسریع راه اندازی طرح ها ازسوی بانک های عامل در استان

دریافت چک وسفته در تسریع راه اندازی طرح ها ازسوی بانک های عامل در استان
استاندار اردبیل گفت : بانک‌های عامل باید از وثیقه‌های ترکیبی اعم از سفته، چک، نسخ و سایر وثیقه‌ها در تسریع راه‌اندازی طرح‌ها اقدامات لازم را هرچه سریعتر انجام دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،اکبر بهنام جوپیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال پایدار روستایی استان اردبیل اظهار داشت: انتظار می‌رود در راستای توسعه اشتغال روستایی با رعایت تمامی موارد قانونی و جوانب این امر پرداخت این تسهیلات تسهیل شده و زمینه برای پرداخت این وام‌ها در راستای راه‌اندازی طرح‌های اشتغال فراهم شود.

وی با اشاره به تعیین میزان پرداختی تسهیلات طرح های معرفی شده توسط بانک های عامل بیان کرد :از جمله طرح‌هایی که می‌تواند زمینه توسعه اشتغال در مناطق روستایی استان شود طرح اشتغال پایدار روستایی بوده که با کاهش موانع بر سر راه اجرای این طرح، پروژه‌های اشتغال در این حوزه شتاب می‌گیرد.

وی تصریح کرد: بانک‌های عامل تا یک هفته دیگر باید پرونده‌های طرح‌های اشتغال پایدار روستایی را که برای دریافت تسهیلات به آنها ارجاع شدهتعیین تکلیف کرده و و وضعیت و روند ارائه تسهیلات به آن‌ها را اطلاع‌رسانی کنند.

بهنام‌جو در مورد دریافت وثیقه از متقاضیان این تسهیلات تصریح کرد: باید بانک‌های عامل از وثیقه‌های ترکیبی اعم از سفته، چک، نسخ و سایر وثیقه‌ها استفاده کنند تا این افراد بتوانند نسبت به راه‌اندازی طرح‌ها اقدام کنند.

وی با اشاره به عملکرد بانک‌های استان در زمینه ارائه تسهیلات اشتغال پایدار روستایی اظهار کرد: برخی بانک‌ها در این زمینه سرعت عمل مناسبی داشته‌اند که انتظار می‌رود سایر بانک‌های عامل نیز در این زمینه همکاری ومشارکت لازم را داشته باشند.

استاندار اردبیل با بیان اینکه به وضعیت پرداختی‌های بانک‌ها از بابت تسهیلات این طرح گفت:در حال حاضر وضعیت پرداختی‌ها در کشور یکسان بوده که با تلاش‌های انجام شده و پیگیری‌های لازم توانستیم رتبه استان را در این زمینه از 27 به رتبه 8 برسانیم.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد