سرویس: اردبیل
کد خبر: 76679
|
17:03 - 1397/04/03
نسخه چاپی

مدیرعامل باشگاه سایپاخبرداد:

شاگردان علی دایی دوشنبه چهارم تیرماه وارد اردبیل می شوند

شاگردان علی دایی دوشنبه چهارم تیرماه وارد اردبیل می شوند
مدیرعامل باشگاه سایپا گفت : شاگردان علی دایی بزودی برای انجام تمرینات و اماده سازی تیم برای آغاز فصل جدید لیگ برتردر اردبیل اردو می زنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،رضادرویش عصر امروزدرجمع خبرنگاران واصحاب رسانه اظهارداشت:این اردو از روز دوشنبه به مدت 10 روز در کمپ ورزشی شهرستان نیر با حضور بازیکنان و کادر فنی تیم باشگاه انجام می شود.

درویش با اشاره به اینکه علی دایی بارفتن به اردوهای خارجی شدیدأ مخالف است افزود:تمامی تمرینات باشگاه سایپا در داخل کشور انجام می شود و برنامه های برای تمرین اردوهای خارجی در دستور کار نداریم .

وی بیان کرد :با صلاحدید کادر فنی و مجموعه مدیریت باشگاه فرهنگی و ورزشی سایپا، اعضای این تیم که در فصل جاری به عنوان یکی از نمایندگان کشورمان در جام باشگاه‌های آسیا حضور خواهند یافت، از روز دوشنبه 4 تیرماه وارد شهرستان سرعین خواهند شد.

درویش ادامه داد : باشگاه سایپا به عنوان اولین تیم حضور یافته در اردبیل، اردوی آمادگی پیش‌فصل خود را در سرعین آغاز خواهند کرد و در این مدت احتمال برگزاری چند دیدار دوستانه با تیم‌های اردبیلی و یا دیگر تیم‌های لیگ برتری و لیگ یک حاضر در استان وجود خواهد داشت.

مدیرعامل سایپا در خصوص طرح باشگاه پرسپولیس برای معاوضه گادوین منشا با مهدی ترابی تصریح کرد: کادر فنی ما مهدی ترابی را می خواهد و ما هم اینرا اعلام کرده ایم. نظری روی معاوضه نداشته ایم.

درویش در خصوص گلایه های دایی از مشکلات مالی سایپا تاکید کرد: متاسفانه مشکلات مالی در کل جامعه وجود دارد و ما هم از این قضیه مستثنی نیستیم. دنبال حل مشکلات تیم و دایی هستیم. دنبال این هستیم که حداقل تعهدات سال گذشته را تسویه کنیم. کل تیم از سال گذشته طلب دارند. علی دایی هم اعلام کرده ابتدا مطالبات بازیکنان تسویه شود.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد