سرویس: اردبیل
کد خبر: 76687
|
09:54 - 1397/04/04
نسخه چاپی

رئیس انجمن کشتی ناشنوایان استان اردبیل مطرح کرد:

کسب۴ مدال در مسابقات جهانی توسط کشتی‌گیران ناشنوای اردبیل

کسب۴ مدال در مسابقات جهانی توسط کشتی‌گیران ناشنوای اردبیل
رئیس انجمن کشتی ناشنوایان استان اردبیل از کسب۴ مدال در مسابقات جهانی توسط کشتی‌گیران ناشنوای اردبیل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،فرض‌الله اصلانی در نشست خبری با خبرنگاران در اردبیل گفت: کشتی‌گیران ناشنوای استان اردبیل در مسابقات جهانی روسیه٬ موفق به کسب ۴ مدال رنگارنگ شدند.

وی با اشاره به اینکه مسابقات جهانی کشتی ناشنوایان به میزبانی کشور روسیه برگزار شد گفت: جوانان کشتی گیر اردبیلی در بخش کشتی آزاد 3 مدال و در بخش فرنگی موفق به کسب یک مدال جهانی شده اند.

رئیس انجمن کشتی ناشنوایان استان اردبیل افزود: در رده سنی بزرگسالان در بخش کشتی آزاد حسین نوری مقام اول ٬ سعید یونسی مقام سوم و در رده سنی جوانان نیز مهدی ملکوتی مقام سوم را کسب کردند.

اصلانی تصریح کرد: در کشتی فرنگی نیز سجاد اژده در رده سنی بزرگسالان مقام سوم را از آن خود کرد.

رئیس انجمن کشتی ناشنوایان استان اردبیل با بیان اینکه انجمن کشتی ناشنوایان استان اردبیل در دو بخش کشتی فرنگی و آزاد ورزشکاران بسیار مستعدی دارد و در سطح ملی و بین المللی برای استان اردبیل افتخار کسب کردند گفت:در ٬ کشتی گیران استان اردبیل در کشتی آزاد 3 مدال و در بخش فرنگی نیز یک مدال جهانی به دست آوردند.

وی بیان کرد: انجمن کشتی ناشنوایان استان اردبیل تمرینات کشتی آزاد را در اردبیل زیر نظر جابر پارسی و کشتی فرنگی را به مربیگری نادر مشروطه در حال برگزاری دارد و تیم‌های پایه نیز در بخش فرنگی و آزاد فعال هستند.

رئیس انجمن کشتی ناشنوایان استان اردبیل با اشاره به اینکه تیم‌های رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان نیز از آمادگی مناسبی برخوردار هستند٬ گفت: متأسفانه انجمن کشتی ناشنوایان استان اردبیل تایم اختصاصی برای تمرین ندارد و انتظار داریم که هیأت کشتی استان در این زمینه همکاری لازم را با این انجمن داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد